14.7.10

Dobro mi je, a đe i nije!













Evo pošto su me malo kritikovali, da ne komentarišem baš događaje i društvo, već u stilu Keri fuckin' Bredšo, samo neke filozofije i neke ljubavne psihodrame razglabam, da kažem nešto i na temu koja je aktuelna ovih dana.
Stigao nam je Ekrem de la krem u njihovu Crnu Goru. Dočekan je od predstavnika faune, koja se slučajno taj dan zatekla na aerodromu. Jedan poseban deo se izdvojio i poneo neku rakijicu da se nazdravi i da se popije. Dobra ideja, jer ako su ovako svi mentalno opičeni trezni, mora da su pijani za nijansu bolji, a možda i zdraviji u mozak.

Bilo kako bilo, fama oko Ekrema se raširila. Čovek koji peva, kao da ima četiri žabe u grlu i metastaze na plućima, postao je popularan. Eto šta zna, zna on štošta. Zna i koji članovi zoološkog vrta su najverniji pratioci njegovog lika i dela; enigmatičan i harizmatičan Trandža Pizdrašević & Co. A i da se malo ogrebu, jer od njihove neslave ne da se živeti.

Glupost je, izgleda, uzela maha. Danas je inteligentan, onaj ko je glup. Kontradiktorno? Po definiciji, inteligencija je sposobnost da se snađeš u svakoj situaciji. S tim u vezi, inteligentne osobe moraju da budu uspešne po difoltu. Ali džaba ti akademska titula ako nisi glup. Svet funkcioniše po principu hedonizma; uživanje, uživanje u ljudskoj gluposti i preseravanju. Smeh. Bolestan smeh. Ja sam savršen, vi ste svi jadni, bedni, smešni. To je moja droga. Ismevati druge. Tako funkcionišem, jebe mi se za svetsku ekonomsku, za glad u svetu, ratove, integralni račun, Platona, Sokrata, Aristotela, Njutna i Ajnštajna zajedno. Dajte mi da se zabavim, da se smejem i da se rugam, jer ja sam bolji.

Ako je ljudska glupost neograničena, onda je ljudska pamet ograničena, a pošto je pamet ograničena, postoji veoma mali broj ljudi i koji imaju tu pamet. Svetom vladaju ovi prvi, tako da se ovi drugi ne mogu probiti ni pod tačkom razno. I eto prostog razloga zašto je glupost inteligencija. Biti sposoban praviti od sebe pisoar donosi prosperitet. Zaboravite titule, obucite lampu i tepih, uzmite čašu, izađite na ulicu, duvajte u čašu i ritualno igrajte govoreći mantru: "Eto šta znam, ništa ne znam, a đe da znam". Ako vas ne odvedu u centar za duševno obolele, uspeli ste. Postali ste inteligentni, bogati, poznati, i smešni.

8 comments:

Vila је рекао...

Ponekad jednostavno moraš da zatvoriš oči i praviš se da ne čuješ. Eto.

Kajzer Soze је рекао...

Ehm,da.Sjajno si to primetila.Nikako mi nije bilo jasno odkud bre toliki narod poludeo za onim njegovim sranjem,meni to nije čak ni smešno.Ni mrvicu.Ništa, jok, Užas i strava. Drago mi je da se razumemo.

Стефан Јањић је рекао...

Занимљив текст! :) Али, треба да наставиш да пишеш и ове везане за филозофију и психологију јер су они универзални и трајнији. ;) У сваком случају, супер ти иде! :)

Marjan Paradoksija је рекао...

Dobar tekst, dobro zapažanje! Kod nas i gore stvari postanu senzacija nego Ekrem. Žuta štampa dominira kioscima, tabloidne i trač emisije na tv-u. Pa zašto da nam onda on ne bude zanimljiv. I ja sam na svom blogu propratio njegov spot, kada se pojavio. Jednostavno, čovek jeste senzacija. Sa takvim glasom ja ne bih ni pričao, on se odvažio da peva. Ljudi vole cirkuzante i to je to. Da je običan narodnjak, ne bih ga ni primetio, ovako mi je zanimljiv, kao fenomen pre svega. I, ne pravi se on glupim, nego čovek jednostavno veruje da zna da peva, veruje u svoj talenat i umeće, pa je zato tako i upečatljiv i uverljiv. Spot sam gledao jedno 100 puta i svaki put se čudom čudio da li moguće! 4.000.000 ljudi je videlo njegov spot. Ona kaže da nema vajde od toga na "jutubu", ali vajda je to da već zvezda i njegovi koncerti će biti puni. A onda će biti i keša!

Džunglica је рекао...

@Lena- ta radnja povlači za sobom i otvaranje usta ;)
@Kajzeriću- pa, eto, razumeli se opet, ne mora biti smešno, da bi ljudima bilo ineteresantno, dovoljno da bude glupo i drugačije :)
@Stefane Janjiću- dobro došao na moj blog, svakako će biti još filo i psiho postova, šta ti misliš o meni? ;)) Hvala na komentaru!
@Paradoksijo-hvala na komplimentu, nije to samo kod nas, ceo svet je poludeo u globalu za takvim "fenomenima". Veruj i ja sam gledala njegov spot već 100 puta i sama se čudim, ne mrzim ga i ne smatram da je glup, već, eto, smešan :))a vicevi su tek strava :D

Стефан Јањић је рекао...

Хвала на добродошлици и линку до мог блога на sidebar-у. Узвраћам! :)

Valentina је рекао...

Nakon što sam pročitala naslov i prvih par rečenica, zamalo da napišem - da, drži se ti filozofiranja i psihodrama (jer sam, kao što si mogla da primetiš, na neki način protiv blogovanja o društvenim aktuelnostima), ali koliko god opisani fenomen bio jadan, tvoj post je super i slažem se sa tobom 100%.

Džunglica је рекао...

Hvala Valentina,
da, da, ma ne mogu ja bez filozofiranja i tumačenja ličnosti :)) Što se tiče tvog bloga, primetila sam naravno. Hvala na komplimentu za post!

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger