23.4.11

Antena

- I šta kažeš? Ti osećaš šta ona oseća?
- Da. Bukvalno kad je nervozna, kad je besna, kad je neprijateljski nastrojena, kad je pozitivno luda, kad je srećna, kad je tužna, kad je povređena, kad joj ne prija moje društvo, kad bi baš da malo ostanem..
- To je normalno kad si s nekim. Znaš kako će osoba da reaguje.
- Ne, ne, nisi me razumela. Ja ne znam, ja osećam njena osećanja.
- Kako? Da nisi previše empatičan?
- Moguće, jebeš ga. Ako je samo empatija - to je nešto pozitivno, ali, ne, mislim da imam poremećaj.
- Kako poremećaj? U kojem smislu?
- Pa, zamisli sebe da bukvalno svako osećanje možeš da osećaš. A nije tvoje, nego si ga dobila od drugog, nešto kao zarazna bolest.
- Ti si, čoveče, freak. Da nisi uzimao neke droge od jutros?
- Ne slušaš me šta ti pričam.
- Slušam, bre, nego ne kapiram.
- Pa kapiraj. I nemoj da se brecaš na mene, ja mogu da se inflitriram u tebe i da tačno osetim ono što ti sad osećaš.
- Ajde, majke ti, uđi u mene, oseti me.
- Sad se ti kao šališ, izazivaš i ne veruješ mi. I imaš seksualne insinuacije.
- Mislim, o čemu ti pričaš?
- Znam dobro o čemu pričam, čudno je to. Neki ljudi su baš koncipirani da imaju antene na sve strane.
- Antene? Kol'ko znam, ti imaš jednu.
- Sad si bezobrazna, i ne slušaš me šta ti pričam.
- Ne, brate, ideš mi na živce, previše sereš.
- Što ja sad serem?
- Pa, razmišljaš, bre, o glupim stvarima.
- Al' mi ga spusti sad ti.
- A, šta si ti očekivao? Da ću da nasednem na tvoje provokacije?
- Pa, reci, ajde, kako ja tebe provociram?
- E, morončino, samo te gledam.
- Slušaj ti, tupavice, ja ti iskreno govorim.
- Ma, jebe mi se, bre, za tvoje kurcopatije, psihopatije, turbulencije, talase, IQ, infiltracije i druga blentavila.
- Ne respektuješ me.
- Respektujem te, nego zamaraš sebe.
- Ali, ja osetim.
- Osetiš? Da? I?
- I? Šta sad i?
- I šta ja sad osećam?
- Kad bih ti rekao, tačno bi me katapultirala na jedno mesto.
- Reci, mudroseru.
- Osećam da se plašiš.
- Ha, jesi mudar, to zato što se ti plašiš, debilu.
- Što se sad ja plašim?
- Pa, plašiš se da te ne odbijem, ako bi pokušao da me poljubiš.
- Možda.
- Kako sad možda, pa ti imaš antene, seti se, tupsone.
- Imam samo jednu, izgleda.
- I šta ti ona kaže?
- Oseća.
- Šta, bre?
- Tebe.
- I?
- Šta opet i?
- I šta ćeš da uradiš?
- Jebaću te.
- E, to. A, i ti večito komplikuješ.

9 comments:

ТоМЦаа је рекао...

Прави мексичко-порнићарски сценарио, нема шта...

Letnja Oluja је рекао...

Што лако кад може компликовано? :D

sopranovsky је рекао...

Ahahhaha, mene ovo podseca na svadju lika koji je umislio da je Tesla, i nadrkane devojke u PMS-u :-) Koja se naravno zavrsava sexom pomirenja!!

D. је рекао...

Koja prica da bi se doslo do seksa!

Анониман је рекао...

Mužjak će na pravi način iskoristiti svoju antenu :P

Митоман је рекао...

Хвала Џангл! Јављам се за који дан. ¦D

Unknown је рекао...

Romantika, bolan :))

Džiadžojka-san је рекао...

Prestiže me Milko...

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, hehe, jok, potpuno bezazleno :)

@Olujo, e, to ;)

@Sopranovsky, skoro pa si blizu ;)

@Di, priča bez cilja s ciljem na kraju. :) Ko i uvek :D

@Exxx, da, kakve infiltracije i čuda, zna se za šta je antena ;)

@Myth, javi :D Nema na čemu :)

@Milko @Džiko, cveće, ptice, potok, koga to zanima? :D Romant'ka ;)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger