6.2.11

Ekvator od 30 cm

Danas sam se setila jedne divne anegdote, kad sam imala 14 godina. Bilo je to, jel' ono pubertetsko doba kad nas je interesovalo sve i svašta, a ponajviše seks. Mislim, tako je, složili se ili ne.

Kako to beše, imala sam i svoju prvu veću ljubav, u stvari to je bio platon, doduše i ne baš skroz. E, ta moja ljubav je tad imala 18 godina, i bukvalno, BUKVALNO sve devojke su padale na njega, pa i ja.

U to doba, baš je pričao kako je bio na regrutaciji za vojsku i kako je morao da izvadi kurac na sto, dobro ne na sto, ali da ga izvadi na pregled. I tu se moja ljubav onako lepo provali tj. prolomi, ni manje ni više nego 30 cm. E, sad, ovaj, šta sam htela da kažem, neiskusno dete, devojčica, je poverovala u to. Doduše, nikad se nije ni uverila u takvo nešto kod svog princa. Pa, gde će?

Godinu dana kasnije, pričala sam to svojoj najboljoj drugarici. Rekla sam joj kako je mojoj velikoj ljubavi kurac trije'st santima dugačak. A pošto je živela sa babom, koja je bila, je li, malo nagluva, a volela da čuje sve, kaže meni drugarica: "Tiše, jebote, čuće te baba!" Aj, što je baba nešto načula, nego što su tu bile i njene dve mlađe sestre, koje nisu to smele da slušaju, jer nije, pa, hm, primereno.

Pošto se nama osladilo da pričamo o tim performansama i fizičkim propozicijama moje simpatije, morali smo da zakukuljimo i zamumuljimo tu sramotnu reč. A i baba je non-stop nešto zapitkivala? "Sine, a šta je to trije'st santimetara?"

Bio je tu neki geografski atlas pri ruci, i ja okrenem stranu gde je bila nacrtana planeta Zemlja onako u anfasu. Paralele, meridijani i ekvator. Na sredini strane. Padne mi napamet genijalna ideja te brže bolje izvalim: "Ekvator, baba!" i pokažem babi sliku Zemlje na sredini atlasa i središnju liniju koja je tu negde oko 30 cm dužine.

Ne znam da li je baba kontala da je mi zajebavamo. Sestre nisu ukapirale ništa, ali mi smo se, brate, povaljale od smeha. I danas, mnogo godina kasnije kad se setimo toga, plačemo od smeha. A čovek s Ekvatorom je, eto, još tada, oženio jednu petnaestogodišnjakinju, omaklo mu se.

25 comments:

ТоМЦаа је рекао...

Луда прича јбт... :)) Фино си се досетила, треба бити бистар за тако нешто.

Darko Jovanov је рекао...

:) "На сто". :Д Занимљива анегдота. Ја бих волео да памтим више својих, гомилу њих сам потиснуо, из разних разлога. :)

Letnja Oluja је рекао...

Ахахахахаххахаха!

Mara је рекао...

Šta zna dete šta je trijes' santima! :)))
Ulepša mi dan, Jungle. :)

SMiliCa је рекао...

Izvukla si se :-)

Митоман је рекао...

"U to doba, baš je pričao kako je bio kod ************** i kako je morao da izvadi kurac na sto, dobro ne na sto, ali da ga izvadi na pregled"

Kul. Suza mi krenu, dok sam ovo čitao. Uspomene, uspomene. :)

Стефан Јањић је рекао...

Тебе човек никад не може упознати до краја :D

Gospodar Nevremena је рекао...

Trijes santima je onaj pravi lenjir, čisto da imate predstavu o tome :)))
Kad već pomenu Platona, bisere i anegdote, jedan moj kolega je izvalio: planktonska ljubav!!! Eeeej ti, planktonska!

D. је рекао...

Hahahaha, lepo si se setila!

ptica-selica је рекао...

Ah te divne uspomene :)))

Slaven H је рекао...

Kad je top velik, kolateralne štete su velike. Nije čudno da je oženio tinejdžerku.

Мала сестра је рекао...

Hhahahhahh! Zanimljivo, nema sta! :)

- је рекао...

Саплео се о тих 30 сантима и налетео на клинку :)

Džunglica је рекао...

@Tmc,e, pa bistrica sam ja :))

@Low, ajaoj, šta ih ja pamtim :D Ima materijala. Nego pokušaj da se setiš pa piši, hihi. :)

@Lujo, ksi ksi ksi ksi, ne znam šta da ti odg. a da te ispoštujem :P

@MaroQ, upravo da, hahahahaha, pljus za komentar :D Drago mi je da sam ti ulepšala da, kako drugačije :))

@SMilice, uf, što sam se izvukla :D

@Mythe, sećaš se, a? ;)

@Stefane, ne mogu ni ja sebe, iskrena da ti budem. :D

@Master of Storm, ma znam bre da je lenjir tol'ko dugačak, ali bilo mi malo providno da sad babi pokazujem lenjir :DD Planktonska ljubav, umreh! :D

@D., Oui :))

@Tico, :) Sećaš se, sećaš ;)

@Slavene, hahah, ma ko će ga znati, volite vi malo da preterate, pogotovo kad se vratite s regrutacije :P :)

@Mala sestro, dobro došla :) Osećaj se prijatno!

@Ninđo, to sam i ja pomislila, hehe :D Čo'ek se lako saplete o sopstveni kurac :D Ju, sram me bilo :D

Unknown је рекао...

Strasno :)

Džunglica је рекао...

@Milko, ostao si nedorečen :D Ubila sam elokvenciju u tebi ;))

Unknown је рекао...

Ne, zaprepašćen sam veličinom :))

Džunglica је рекао...

@Milko, pa ogroman je jbg., prostire se kroz 13 država :D

Unknown је рекао...

Pa, to :D

gRAVITACIJA је рекао...

e baba baba..

sretno dijete је рекао...

Eh, trideset cemntimetara. Gdje to ima? Na sta bi to licilo da je isitna? Pa da mu stavis sljem na glavic, bio bi isti mali Svabo iz partizanskih filmova.
Btw, ja jos iz pubertetu izasao nisam...

Džunglica је рекао...

@dijete, Švabo iz partizanskih filmova :D Nemoj ni da da izlaziš nikad, postoji razlog zašto nisi...

sretno dijete је рекао...

Eh, Platon je Platon, al' trijest santima je trijest. Nisu ni curice bas tako naivne kao sto ih literatura zeli prikazati.:)
Btw, ko se nije partizana igrao kad je dijete bio, klevece i laze. Svi vole cvrsto stijeg pobjednicki u rukama drzati i neprijatelju mrskom glavu odvrnuti. Mislim, figurativno...

Džunglica је рекао...

@Dijete, vidim ja, partizani neke teške traume tebi ostavili ;)

Анониман је рекао...

30 cm ... hehe.... hahahahaha.... aham....da bas... dobro :-)))

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger