25.4.11

Džangl antačabl

U nedostatku kreativnosti da škrabam neke fikcije ili, ne daj Bože, drobim o savremenoj nauci i filozofiji, pisaću vam o onome što me uvek inspiriše, samoj sebi.

Volim da budem prirodna. I mnogi pripadnici muškog pola nasedaju na to. Totalno ne kapiram, kako neko može da se zaljubi u tebe prirodnog? Mislim, gde to ima?

Biti prirodan znači biti cool na svoj način. Ja sam cool puta 100. Znam, verovatno, vam se muči tolika doza narcizma, ali, eto, prirodna sam i time se dičim - samu sebe posred glave buzdovanom spičim.

A njih je bilo, nije da nije. Svakakvih lepotana, pametnih, dobrih, zgodnih, đubretarije, zauzetih, zaleđenih. Prijatelja, onih pravih - koji bi hteli da te povale. Onih finih a krivih, što nisu imali nikakve namere. Stjupid pipl.

Ali, svi su imali jednu zajedničku stvar: Jednostavno, nisu mi se sviđali. I svi su redom nasedali na tu glupavu verziju mene. Na tu, bljak, prirodnost.

I šta sad?

E, a, oni, Bože dragi, što su mi se sviđali i još uvek mi se sviđaju, obožavam da ih teram od sebe. Pis, mačori! Beš'te, sile nečiste! Vampiri! Džangl ima uvek spremnu glavicu belog luka da otera sve vampire oko sebe.

Da, i onda, odu oni. Nije da ne odu. Pa mi bude žao, pa se jedem i grizem: Što si opet morala da seješ munje i udaraš ledenicama?

Pa se javi ta druga verzija mene i kaže: Ma, sve su to moroni, slušaj šta ti se kaže: Da mu se sviđaš, sam bi ti prišao.

A, nije da ne prilaze. Ali, fali im ta jedna jebena stvar, taj konj, što ga ostaviše negde, ili prsten.

Mislim, ima tih sitnica, smešnih, kao što su pažnje, koje, oni, ionako, svim devojkama serviraju.

Jeste, naivne su budale ako misle da ću poverovati u te njihove sitničarije. Alo, bre, pokaži konja, pokaži prsten!

Pa se još lomi naivko meni da masira leđa, da mi ponudi parče svoje gril-kobaje, dok se moje meso još peče, da kaže kako sam trebala da idem s njim u crkvu na Uskrs, sve džaba. I sav je neki fin - isfolirana budala. On je cool, ali nije kulji od mene.

Onda nasloni glavu na moje rame i ja poludim. I noćima se budim. Ma, serem. Nisam poludela. Gde bih ja? Pa, ja sam najkul, ne možeš mi ništa. Ne znaš ti ništa. Ajde, pis!

I on opet ode. Ni to me ne tangira. Da je pravi već bi ostao. Jebo ga konj. Jeste. Marš'te svi!

19 comments:

Анониман је рекао...

Samo za nedodirljivu kraljicu džungle :P

http://www.youtube.com/watch?v=-pffYEIgCOs

ТоМЦаа је рекао...

Екс, мислим да јој ова боље лежи, уз сав респект за РСМ

http://www.youtube.com/watch?v=yjYaAO1GvE4 xD

D. је рекао...

Je l' ti to zabavno ili si se smorila?

Džunglica је рекао...

@Exxx, hehehe, hvala za pesmu. Moglo bi se reći ;)

@Tomcaa, iako nisam mogla da je otvorim zbog što sam ovde :) gugl kaže da je to pesma od MC Hammera. Hvala na muzičkom dodatku :D

@Di, nije fora sad da kažem ;) Tekst nudi subliminarne poruke upućene meni :)

Unknown је рекао...

E jbg, ne mogu svi da budu k`o ja :P

vilja је рекао...

Da si ti prava, ne bi ga ni pustila da ode. Kako zamišljaš da neko ostane ako ga oteraš? Nabavi sijamca, on će uredno ignorisati sve što mu budeš rekla. Te mačke su najveći kuleri, znam jer imam jednog. ;)

Džunglica је рекао...

@Milko, m'da, ne mogu. :)

@Viljo, nek' ide, al' nek' se onda ne vraća. Nisam prava - volim da ih teram :/

vilja је рекао...

Pa da, nisi prava već kriva, a uz to i kukavica koja svoj kukavičluk krije iza kul maske. Strah nije kul... :)

Džunglica је рекао...

@viljo, jbg, šta ćeš, no risk - no win :) Al', ajde jednom stani iza svojih komentara mesto što ih uklanjaš :)

vilja је рекао...

Što, je l' zabranjeno brisati komentare? Postoji i ta opcija pa je koristim. Smeta ti? :)

Džunglica је рекао...

@viljo, primetih da ih brišeš pa zato. Mislim, nisam još srela komentatore koji brišu sve svoje komentare. Briši, ako smatraš da je to ok ili imaš neke svoje razloge :)

vilja је рекао...

Hvala Džangl na dopuštenju, mada mislim da više neću da ih brišem...dosadilo mi. :))

Milja Lukić је рекао...

Takav ti je život ženski. A i dopada mi se što im ostavljaš na volju da l' će da se "zapate" ili neće. Samo nemoj u tom naumu da preteraš, pa kad ti se pojavi princ na belom konju da uzmeš konja a princa otpustiš. :)
Ja navijam za tebe, u svakom slučaju. :)))

electrasdreams је рекао...

Ja sam uvek za konja.

Džunglica је рекао...

@viljo, Molim, molim :)

@Miljo, zlatna si :* Ja da preteram? Ma, uopšte :D

@electra, ako je dobar i kvalitetan što da ne, pa da ga prodamo :)

Unknown је рекао...

you're so cool, you shit fuccin' ice cubes o.O
al' ima nas, kuljih i od tebe... :)
samo se krijemo od vas, sto mislite da ste mnogo kul, da nam ne bi remetili flow... :D

Džunglica је рекао...

@Z, pa lepo tako reci, ja mislila da sam sama u ovoj kuloći :D

Анониман је рекао...

Delujes besna na muske, ali eto ja te podrzavam. Narocito kraj "Da je pravi već bi ostao. Jebo ga konj. Jeste. Marš'te svi!" :D

Džunglica је рекао...

@Sophie, nisam ja besna na njih, već na sebe :))

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger