8.5.10

Nije on za tebe ženo

Koliko snovi umeju da budu oslobađajući to je nešto neviđeno. Isto, koliko čovek može sa svima da se identifikuje je fenomen. Ona je osoba puna života, mlada i lepa, pametna i zaljubljena, ne, tačnije, zaljubljena u svoju veliku neostvarenu ljubav, moju ljubav. Patnja i jedan paćenik je ono što povezuje nas dve nekim nevidljivim neuronima. Ja osećam što ona oseća i ona oseća što ja osećam, to se oseća. San postoji da bi se raznorazni kognitivni procesi razjasnili, problemi rešili, i sve to na nekom nesvesnom nivou. Sve što se dešava ili se dešavalo, svaka reakcija koja se dogodila ili je bila ugušena i sprečena, svi strahovi, sve sumnje, unutrašnji dijalozi, monolozi sve će to da bude tema a ponekad i brzo razrešenje problema u roku od možda nekih sat vremena sna, a možda ne ni toliko.

U jednom klubu, u irealnom životu, upoznajem svoju suparnicu, sestru po muci. Znam da je to ona, videla sam joj sliku. Prilazi, upoznaje se: "Ja sam Ana." Da li ona zna moje ime? Pitam se. Zna ona mnogo više. Naslućujem. "Ovaj znaš..." Ja nastavljam priču, to jest započinjem. "Znam." Dodaje ona zatim. Vidim da zna. Ima neke planove s njim. "Zvaću ga na rođendan. Možda se promenio." Nastavlja ona. "Možda sam ja njegova jedina ljubav, možda je samo mene čekao, možda, možda..." Suze su joj se pojavile u očima. "On je taj koji se javlja kad on hoće?" Pitam je. "On prekine kontakt pa se javi posle nekoliko meseci ili u boljem slučaju nedelja da se potvrdi kao muškarac? Da li stvarno misliš da bi se on brinuo o tebi i detetu kada bi se udala za njega?Zar ne vidiš da je on jedno veliko dete kome samo treba pažnja? On ti jede dušu i uzima energiju. On je egoista. Veruj mi, sve sam ja to s njim prošla. Ne postoji velika ljubav ni za koga. Svaka neostvarena ljubav je najveća ljubav. Jednom sam i ja mislila da bi bio dobar za mene, da me razume, da se razumemo i bez reči. I jeste sve je to istina, ali, naposletku, šta imaš od toga da te neko razume? To ti ne pomaže u životu, razumevanje nije isto što i konkretno delo, nešto što neko učini za tebe. Šta ja imam od toga što ja znam kad je on ljut i zašto je ljut i kad je povređen i zašto je povređen, kad ću ja uvek igrati svoju igru a on svoju. I opet se razumemo. I nemamo ništa od toga." Pogledala me je očima punih razumevanja, pronašla je sebe u meni. "U pravu si, hajde da budemo dobre drugarice, jako želim da te upoznam a ne samo da se identifikujem s tobom." "Hajde!" Odgovorila sam.

San je mnogo moćan instrument za razumevanje procesa koji nama nisu baš jasni dok smo budni. Interpretacija ovog sna bi bila razgovor sa samim sobom u obliku jednog dijaloga sa drugom osobom. Dva bića u jednom "I am" and "I wanna be". I wanna be happy. I jesam, na putu ka upoznavanju sebe, ne kroz identifikaciju s drugima. Hvala ti snu.

6 comments:

Kajzer Soze је рекао...

Odličan tekst!
Dobrodošla u blogerske vode!

Džunglica је рекао...

Oh, hvala, hvala!

Kreativna dušica је рекао...

Super post! Interesantna priča, a i pouka svakom ko čita.

Pozdrav

Džunglica је рекао...

Hvala, dobro došla na moj blog, prijatno čitanje!

Анониман је рекао...

ma nije on za mene nikako..

zwerka је рекао...

opametila me .. o5 raspametila!!!

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger