4.1.11

Lucidan san, lake stvari i patetika

Sanjala sam čudan san. Prikazao mi se Bog u vidu veličanstvene bele svetlosti i rekao mi da ću kad se probudim doživeti jednu veliku promenu.

Nekoliko sati kasnije probudila sam se u satenskoj posteljini zlatne boje i obula cicaste crne papuče sa štiklom, navukla crni svileni kimono i stala pred ogledalo. Moja kosa bila je plava i talasasta. Usne su mi bile čulne i napunjene silikonom. Gledala sam tu statuu u ugledalu, i ustanovila da izgleda savršeno. Nisam imala kilograma viška, imala sam zategnuto telo, čvrstu guzu i velike sise. Nokti su mi bili sveže gelirani i sa nekim srebrnkastim mustrama.

Zazvonio mi je telefon. Javio se ON. Rekao je: "Mala, večeras se doteraj, prebaciću ti petsto evrića na konto, kupi haljinu, nove štikle i idi na frizuru. To je dasa koji mi je platio sise i usne. Volim ga što mi udovoljava.

Poslepodne sam imala zakazano kod kozmetičarke da mi počupa obrve i stavi masku za lice koja momentalno osvežava i podmlađuje. Uradila sam nekoliko tretmana za nešto, što ne znam ni ja šta je. Nakon toga sam otišla kod frizera. Rekla sam da mi kosu ofarba u platinasto plavu boju i osveži malo pramenove. Sjajno je izgledalo.

Posle frizerskog salona, uputila sam se u butik "Lady Blue" da izaberem sebi krpice. Kupila sam predivnu crnu korset haljinu od tila, CHANEL dužine i štikle na kaiševe sa mašnicom na vrhu. Sve zajedno koštalo je oko petsto evra. Taman toliko koliko je dragi prebacio.

Uveče je došao on, udario me po dupetu i rekao: "Ljubavi da li si spremna? Idemo večeras kod mojih poslovnih kolega na večeru." "Naravno da jesam, pogledaj haljinu i štikle što sam kupila." Obukla sam kombinaciju, zanosno se našminkala, i stavila nekoliko kapi "Mademoiselle" da upotpuni celu sliku o meni.

Seli smo u CARRERU i odvezli se kod njegovog kolege koji ima vilu na moru. Večera je bila pored bazena, jeli smo jastoga, pili šampanjac a za desert smo imali creme brulee. Savršena muzika, mesečina. Pomislila sam kako bih mogla da se zaljubim u tog čoveka. On mene voli čim mi kupuje lepe i skupe stvari i vodi na ovakva mesta.

U tom razmišljanju, otišla sam do toaleta da popravim šminku. Počelo je da grmi i munje su se praćakale na nebu. Nestalo je struje. Nisam znala šta da radim. Da bar ima svetla da mogu da se napuderišem, pomislila sam. U momentu je došla struja. "Bože, hvala ti!"

Pogledah se u ogledalo, tašnica mi je ispala, pudrijera se razbila, a parfem se istočio po lavabou. Osoba koja me je iz ogledala posmatrala imala je crnu kosu, prirodne usne, nešto manje sise. Pomislila sam da ću se onesvestiti, i istrčala da udahnem svež vazduh. Moj dečko me je pogledao s gađenjem i ustanovio: "Droljo, kako to izgledaš?" Ustao je i počeo da me šamara. Trpela sam njegove udarce i plakala. Njegove kolege su se smejali i mene ismevali.

Izula sam štikle i počela da bežim, trčala sam preko bašte, raskrvavljujući stopala svakim sledećim korakom. U glavi mi je odjekivalo: "Droljo, droljo! Ahaha!" Ceo svet se bolesno smejao meni. Izgledala sam užasno, pocepano, krvavo, raščupano. Stidela sam se svog postojanja. Htela sam da umrem.

Zaustavio se jedan auto. Muška silueta zapitala me: "Gospođice, šta vam se desilo? Hoćete da vas povezem do dežurne ambulante?" "Neka hvala, želim da umrem." "Ali, šta to govorite, sednite u kola, neću vam ništa, možemo da popričamo."

Sela sam, ionako mi je bilo sve svejedno. Neznanac me je pomazio po glavi i pogledao u moja razderana kolena, pa opet u oči. "Gospođice, dozvolite da se predstavim; zovem se Marko i želim da vam pomognem. "

Gledala sam u Marka. Lepo je izgledao, fino i elegantno. Zastidela sam se svog izgleda i svoje situacije. Jedino što je na meni sijalo, bile su suze. Pogledao me je ponovo i rekao: "Vi ne treba da se stidite zbog toga što sad izgledate pocepano i krvavo."

Nisam mogla da verujem, čita mi misli. "Vi ste takvi kakvi jeste i treba to da prihvatite. Nikakva šminka, garderoba, nikakav status ili broj osvojenih partnera neće moći da izmeni vašu percepciju sebe same. Zapravo, to je sve jedna velika fikcija, maska i zavaravanje. U dubini duše vi ste ostali isti. I ja sad razumem da se vi osećate bedno, jer mene ne možete da zasenite svojom lepotom. Ali, da vam kažem, znate, nije sve u lepoti i fizičkom izgledu. Zapravo, nije ništa. Ona prava lepota izvire iz nas samih i tu smo jedinstveni i autentični."

Slušala sam Marka i divila mu se. Dobila sam neku novu perspektivu. Nasmejala sam se, obrisala suze, i zagrlila mladog čoveka rekavši mu: "Hvala, dragi Marko, zaista su mi bile potrebne ove lepe reči."

Budilnik je zazvonio. Probudila sam se u pamučnoj posteljini, sunce je obasjavalo ciklame na prozoru. Otišla sam u kuhinju da stavim kafu. Na stolu je stajala vaza sa sveže ubranim poljskim cvećem i pored njega ceduljica na kojoj je pisalo: Volim te zbog toga što jesi... Marko.

20 comments:

Letnja Oluja је рекао...

Јао мица :)
Је л Марко висок, црн, леп и паметан и чека тако неке изгубљене? Оћу га :D

Unknown је рекао...

O Bože..postoji li žena koja ne vergla samo o jednom te istom?..:))

Lilly... је рекао...

Hahahaha, bolje vrabac u ruci nego golub na grani, kaže stara narodna! :))) A i bolje da nisi plava i puna silikona, ne ide mi to uz tvoj karakter, oduvijek te percipiram kao brinetu! I volim te zbog tog što jesi! :)) Kiss

Džunglica је рекао...

@Olujo, pa da, lep je i pametan i čeka sam mene. Bež' bre, zauzet je. ;)

@Milko, honey, ne postoji. ;)Isprobavam se u fikciji :P

@Lilly, karakter je karakter. Bila plava ili crna. Ovaj tekst je eksperiment, nemoj da paničiš ;)) Kiss

Retka Zverka је рекао...

Zanimljiv tekstić. Baš mi se dopada. :)

Džunglica је рекао...

@Retka Zverka
Patetika, sis :)

Slaven H је рекао...

Freud bi rekao da ti fali seksa. Ali on bi to rekao bez obzira što sanjaš.

Džunglica је рекао...

@Slaven H
Pod uslovom da sam sanjala ;)

Slaven H је рекао...

@jungle queen
Čak i što si razmišljala o tome je dovoljan znak. ;)

Džunglica је рекао...

@Slaven H
A, pa to je već problem dragog čika Freuda :)

Митоман је рекао...

Dobra priča, dobra. Moram i ja da napišem svoju, mušku verziju. ;))

Retka Zverka је рекао...

@Slaven H
A ja bih rekla, onako narodski: "Što je babi milo, to joj se i snilo." ;)

Slaven H је рекао...

@Retka Zverka
Pa da. A ako malo bolje razmisliš, tko normalan bere poljsko cvijeće u rano jutro? I taj Marko mi se čini kao malo patološki tip. :)

Džunglica је рекао...

@Slaven H
E, jebiga, nikad čuo za romantiku i odlaženje u pekaru po sveže kroasane? :P

Džunglica је рекао...

@Myth
Hvala, jedva čekam tvoju priču, ali molim te gledaj da bude patetična, igramo se ;)

Retka Zverka је рекао...

@jungle queen
Da se umešam. Pa, pravi mužjak bi te odveo na masan burek. Ili bi ti za isti osim nadeva, što bi ga pripremala, čak i kore razvlačila. :)) Mislim, kad smo već kod romantike.

amarilis.online је рекао...

San je san, važno je da je na javi lepše nego u snu, (Tako nešto bi trebalo da bude u životu)

Džunglica је рекао...

@Zveri, m'jok, pravi mužjak bi podelio sa mnom pljesku s lukom i meni dao veći deo :D

@Mamarilis, u pravu si, u svakom slučaju, meni je u svakom slučaju realnost lepša od sna ;)

Стефан Јањић је рекао...

Већ сам мислио да ћеш се пробудити као Јелена Карлеуша, престати да пишеш блог и почети да објављујеш колумну уместо тога :)

Али ту си :) Хвала Богу! А Марко је цар :)

Džunglica је рекао...

@Стефан Јањић
Hahaha, da, Marko me je spasio :D Neću, ne brini, previše sam patetična za tako nešto ;)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger