27.1.11

Mrmot, salama, krastavac i haringa

Odlučila sam da vas upoznam s mojim cimerom broj 2. Ali pre toga nekoliko reči o cimeru broj 1, pošto se odlično slažemo i kao svaki pravi team ogovaramo onog trećeg koji ne pripada tu, je l'te.

Cimer broj 1 je "pozadinac" kojeg veoma gotivim jer se uvek mogu informisati šta sa čim pasuje, ljubičasta majca sa crvenom ogrlicom, žuti šal sa tirkiznim topom ili zelena košulja sa belim pantalonama. On je zadužen za sređivanje kuće, za dizajn enterijera, za grafički dizajn koji studira, za moje ljubopojke, i svašta nešto korisno. A ima i dečka, koji je, ruku na srce, ko bombon i zgodan i lep, no, znate već. Svaki put kad uđem u kuhinju, da uzmem nešto kobajagi ili bajagi, zarumenim se u licu ko neka budala i kapiram da ja u tom cimerovom momku ne vidim nikakvog "topdžiju", već jedno lepo vaspitano i naočito muško, čak i kuva za njega neke perverzije od specijaliteta. A ono, da, cimerić je više submisivne prirode.

Cimer broj 2 je sve ono što ja nikad neću biti. On je moj kontra par. Ne znam kako da to nazovem. Sladak je, no, kapiram da se ne bismo slagali jer je ortodoksno konsekventan u svemu što radi i smorilo bi me to. A i ne želim da mu ja unosim neki nemir i haos u njegovu fantastičnu kućicu od čokolade.

Kad sam se uselila u taj stan, upoznala sam ga i odmah smo počeli da pričamo o temama: Bog i svet, astrofizika, filozofija, psihologija, neke ezoterije, budizam, kretenizam, debilizam. Raspreli smo najstrašnije, i moram da priznam da je bilo nekih početničkih varnica. Al, 'ajde, ubrzo sam na neki čudan način saznala da ima devojku. Nešto smo se zajebavali, ja s praga on u sobi i ugledah slike neke dve devojke na njegovom regalu. I brže bolje razvijem jezičinu: "VAU, kako je lepa ova crnka! Je l' to tvoja devojka?" Tek će on meni: "Ne, nije, moja je ova plava." Hm, da... Ne znam kako sam se osećala u tom momentu. Bezveze. "A, lepa ti je devojka. A čime se bavi?" "Predaje u školi." Ma, dijalog je bio besmislen, a ja razočarana. Šta sad? Mora se dalje. Nikad nismo više pričali o tim stvarima, niti o kakvim drugim dubljim temama.

Kasnije mi nije bilo baš krivo što mu ja nisam devojka. On je programiran kao sat. Evo, budilnik mu zvoni svako jutro u 7.15 a onda i snooze obavezno dva puta. Tu ja već popizdim, ali vremenom sam se navikla na to. Zatim ode u kupatilo, tušira se jedno 20 min., pere kosu GODINAMA jednim te istim šamponom - žutom Šaumom. Taj šampon je meni enigma. Zašto bi neko već 3 godine za redom, a evidentno je da je to minimalan broj godina, s obzirom da mi živimo zajedno tek treća godina, prao kosu stalno jednim te istim šamponom? Da li od njega raste kosa ko čubaki, da li sprečava sede? Da li ima neku posebnu funkciju? Probala sam jednom da operem kosu s njim, čisto da vidim, jebote, kakvo je to čudo od proizvoda. Ništa posebno se nije dogodilo, kasnije sam skontala da je jeftin.

To oko šampona i nije neka posebna priča. Cimer broj 1 i ja se uvek zezamo kad vidimo njegov neseser u kupatilu, i nazvali smo ga "indikator" jer ukazuje na to da je cimer broj 2 kod kuće, tj. da je radna nedelja, jer on nema naviku da se pojavljuje i uopšte učestvuje u stvarima van njegove sobe i, naravno, posla. Vikend je druga priča, tad ide kod ribe i tamo verovatno, smara za medalju nekim nordic walking i ostalim fiskul(turama).

Asortiman proizvoda koje on koristi u ishrani je začuđujuće širok: Salama, krastavac, mladi krastavac, sveži krastavac, kiseli krastavčići, kornišoni, začinjeni kiseli krastavci, kiseli krastavci isečeni na komade, i riba iz konzerve-haringa. Impresivno zar ne?

Svaki dan za doručak jede istu vrstu hleba, sa istom vrstom salame i krastavac/-ce. Razmišljala sam da li da mu poklonim neku foru: "Ja sam kralj krastavaca"- natpis. Još uvek razmišljam, mada u poslednje vreme, haringa mu pravi konkurenciju. Kad dođe s posla obavezno otvori konzervu haringe, redovno ostavi poklopac u sudoperi, uzme viljušku i zapali u svoju sobu da se čuje sa svojom "mišicom" na skajpu - tako zove ribu, verovali ili ne.

I pretpostavljam da on žvaklja i cedi tu haringu dok kameriše sa "mišicom". Zašto mu riba ima taj epitet- ne znam. Kad završi s "mišicom", onda mu počinje njegova omiljena serija, gde se on kliberi do iznemoglosti. Ne znam koja mu je to serija, pošto nemam TV, ali, verujem da je veoma smešna, a to koliko se on često kliberi, verovatno gleda nešto na foru Čarli Čaplina ili slično. Ne verujem da je nešto obdaren sarkazmom, ironijom i tako time. A možda ja sad nešto serem, dečko je jednostavno skrojen i to je to.

I ima tu još odvala. Kad god jedem nešto ili pijem, i on slučajno naiđe, ponudim ga iz pristojnosti, i uvek me odbije JEDNOM TE ISTOM REČENICOM: "Ne, hvala, ne konzumiram ja to." Čekaj, jebote, ne jedeš paradajz? Ne jedeš sir? Ne piješ vino? Ne piješ mleko? Ne voliš suvo meso?

Cimerić br 1 i ja smo ukapirali kako te stvari funkcionišu kod njega. I uvek umiremo od smeha kad god uzme da pravi svoje salama-krastavac kombinacije, i haringu pride. A, možda je bitno da pomenem da ponekad kupi 5 kg kikirikija u ljusci i ljupa dok se ne pretvori u njega. Sutradan je korpa za otpatke puna tih ljusaka.

Ali, nekako pitam se, i pita se moj mlađi cimer: "Jebote, šta ako? Šta ako je tako konsekventan i prilikom seksa s njegovom 'mišicom'?" Jer ako jeste, verovatnoća da to bude klasičan misionar jednaka je verovatnoći da će sutra da mu zvoni budilnik u 7.15, nakon toga dva puta snooze, da će da se tušira 20 min, opere kosu žutom Šaumom, pojede tonu salame, krastavaca i haringe, skajpuje s mišicom, odgleda omiljenu seriju i legne da spava. Jer sutra je isti dan. A mrmot je baš odlučio da se popiša iza nekog grma i jebe mu se da gleda svoju senku.

22 comments:

Lilly... је рекао...

Hahaha! Pa tebi je zapravo jako zanimljivo, šta je je! Odlično!!

ТоМЦаа је рекао...

А ја се после чудим кад причам с тобом шта се то дешава... :D

Други цимер ти је изузетно практичан, једино не контам зашто му је сваки дан потпуно исти... Мислим, и мени је сваки дан скоро исти, али брате баш толико... И имам мало шири асортиман хране ¦D

Још један легендаран текст, једино не контам шта је ово с мрмотом, не иде ми баш са википедијом, али добро...

SMiliCa је рекао...

Pokušaj da mu preporučiš neku terapiju.

Анониман је рекао...

Hehehe uvijek se nasmijem kad dođem na tvoj blog:)) A cimer ti je totalno cool tip, isprogramira je kao mali robot:)
Vidim neku sličnost sa mnom ali nebih o tome, trajalo bi:)
Kiss.

Анониман је рекао...

Sličnost u perfekcionizmu,organiziranosti,točnosti...:)
Ali meni ne treba psihoterapeut:)

Митоман је рекао...

Хахах, верујем да је у почетку било занимљиво...а сад? :)

Letnja Oluja је рекао...

Јао који смор. У Србији су ретки такви људи. Никада не бих могла да живим са таквом особом. Нон-стоп бих му се подсмевала. :D

Retka Zverka је рекао...

Eto vidiš, teško je o tim ukusima raspravljati, a ne kritikovati ih. Jebiga, dečko je čist šablonac, predvidiv, zvuči vrlo dosadno, pravi kandidat za muža.

P. S. Al' grehote onolike za topdžiju. Svi dobri frajeri odoše u pedere. :))

Marko Petresevic је рекао...

Vrlo zanimljivo i životno. :)

Mara је рекао...

Cimera broj jedan bih pozajmila na neodređeno, imam utisak da bismo se odlično slagali. :) Nema veze ni što ima dečka, navikla sam na životne nepravde.
A, "dan mrmota"... Ne, hvala, ne konzumiram ja to! :D

amarilis.online је рекао...

Queen, my dear, iz mog skromnog životnog iskustva,znaš već, za sve takve tipove, a vala sretala sam ih podosta, ispostavilo bi se na kraju balade da su device u znaku ili u podznaku.
Na stranu to, kako si ti samo napisala i opisala slatko te vaše dogodovštine, svaka čast.

P.S. Nemam ništa protiv devica, samo se u njihovom društvu osećam kao ti sa svojim cimerom. Klasičan vodolijski sindrom. Živeo kreativni haos i mistika improvizacije :-)

Džunglica је рекао...

@Lilly, pa, ono, ne žalim se :)

@Tomča, drugi cimer je praktičan za sebe ;)Mrmot :D Takav je, valjda - priroda ga "unakazila" :D

@SMilice, hehe, ti bi mu odmah medikamente ;)Ne treba njemu ništa, on je zadovoljan takav kakav je. :)

@Zondra, :) On je ko VELIKI robot, a ti nisi sigurno takva - ovde je reč o navikama i načinu života koji se nikad ne menjaju. :)

@Myth, pa da, sad je malo smor :) Mada, i to je ok, nema iznenađenja, nema stresa s njim :)

@Olujo, hehe, u Srbiji je mnogo štošta drugačije. Navikneš se :)

@RZ, sis, hehe, pa on i jeste kandidat za muža, ali, srećom, ne mog :D

@Marko, dobro došao! :)

@Mara Q, pa mali i ja uvek nešto menjamo :) A, nemoj da si na kraj srca - ipak ne bi on prešao u hetero ;)Ne znam šta ne konzumiraš, ali razumem te ;)

@Mamarilis, ti mu već natalnu kartu izračunala na osnovu ovog posta. Ja ne verujem u horoskop, a ne znam ni šta je on, proveriću pa ću ti reći - znam samo da nisam ja Vodolija. :)
Za poslednju rečenicu, alal ti tastatura! :))

amarilis.online је рекао...

Nemoj da zaboraviš a horoskop, pa i ne treba da veruješ, možda da se malo zabaviš:-). U to ime, a šta si ti u horoskopu?
Sviđa ti se vodolijski način organizacije života? Baš mi je milo i drago, naravno.

Džunglica је рекао...

@Mamarilis, ja sam ti rak - strelac, akoš da me analiziraš ;) Ja samo za taj način organizacije života i znam :D

Unknown је рекао...

Sad je meni jasno što ti toliko tražiš klasično balkansko muško :P :))

Džunglica је рекао...

@Milče, kapiram da bi se i ti bolje uklopio sa Švapkinjama ;)

Unknown је рекао...

Ja sam univerzalna vrijednost, uklopio bih se sa svakom :))

Džunglica је рекао...

@Milko, naravno, a žene traže unikate :)) Peh, jebiga :D

Unknown је рекао...

I to što kažeš-ništa od žena, odo` se posvetiti dosadnom poslu i ustaljenom životnom ritmu :D

Džunglica је рекао...

@Milko, vidim ja - ti bi da se ženiš :P :D

D. је рекао...

Mozda ima tajni nocni zivot kad jede nesto drugo, gleda drugu seriju, prica sa crnkom, ne okupa se i ne opere kosu!

Džunglica је рекао...

@D., ne verujem :)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger