12.6.11

Deja Vu







Ne smeta mi što si levičar, a ja desničarka.
Ni što nisi kršten, nisam ni ja.
Ni to što si nerd i ambiciozan, možda malo više realan.
Ni to što voliš crni, a ja beli kremić.
Ni što si prokleti grobar, a ja navijam za Zvezdu.
Ni to što voliš da me provociraš da popizdim.
Ni to što me imitiraš i začikavaš.
Ni što ne voliš kad te zovem "bebo".
Ni to što smo sa suprotne strane reke.
Ni to što ne umeš da voziš kola k'o svet.
Ni to što si snob i fenser.
Ni to što si samoživ do jaja.
Ni to što si jednostavno krojen, a ja komplikovana do bola.
Ni to što me zasmejavaš do suza.
Ni to što umeš da se inatiš meni u inat.
Ni to što si tajni agent moga srca.
Ništa mi ne smeta.
Smeta mi ona.
Žuta izbledela fleka na zidu.

11 comments:

@sasabca је рекао...

male stvari cine zivot

Exxx је рекао...

Bolje fleka na zidu nego na srcu ;)

Exxx је рекао...

Ne vezano za post, dobila si pohvalu od jednog mog ortaka iz Slovenije. Kaže da redovno čita tvoj blog i da si luda kao struja (u pozitivnom smislu te reči) tako da znaš da te čitaju i u Sloveniji... Pozdrav kraljici ;)

Анониман је рекао...

Istinito,zanimljivo...!
Kiss iz Rijeke:)

D. је рекао...

Vala i meni jedna zuta fleka smeta.

Unknown је рекао...

"Ni to što si tajni agent moga srca." - Što mi ovo došlo onako neočekivano od tebe :D

Slaven H је рекао...

Samo da znaš, politička različitost je recept za propalu vezu. Kao, vjerojatno, i navijanje za različite klubove. Just sayin'. :)

Džunglica је рекао...

@sasabca, i ja se slažem - u svakom slučaju, njih je više ;) Dobro došao :)

@Exxx, hehehe, fleka na zidu je metafora. Never mind :D Što se tiče ortaka, pozdrav, i drago mi je da me u deželi čitaju :)

@Zondra, :) Pozdrav i tebi u Rijeku :*

@D., ništa, daj da je pređemo jupolom :D

@Sophie, i meni - neočekivano od mene ;)

@SlavenH, takva veza nema šanse ni da se začne :P Just sayin' :)

Letnja Oluja је рекао...

Не смета ми ни што он има 48 година и снима филмове. :D

DobrilaM је рекао...

auuuuu, pa ti navijaš za zvezdu. Propast! :D
I mene ta fleka malo ....

Džunglica је рекао...

@Letnja, hehe, da li mislimo na istog? :P

@DobrilaM, pa da, ne valjda za Partizan :) Da, fleka je jebitačna, nit' da je ostružeš nit' da je ignorišeš :)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger