10.6.11

Limun iz vermuta

Osumnjičena Lj.

- Zaklinjete li se da ćete govoriti istinu i samo istinu?
- Istina je relativna stvar.
- Nemojte da filozofirate, već odgovorite.
- Ne.
- Časni sude, ovo je nedopustivo. Da li biste obrazložili razlog vašeg provociranja suda?
- Ne. Skinite mi se svi vi kolektivno.
- Časni sude, ponaša se k'o Šešelj u Hagu.
- Bar im je tamo zanimljivo s njim.
- Biće vam suđeno za nepoštovanje suda.
- Zabole me.
- U redu. Da krenemo sa saslušavanjem. Vi ste u noći između 24. i 25. maja 2011. godine poslali dve preljubničke poruke gospodinu S.?
- Ko vam je to rekao?
- Imamo mi svoje svedoke, ne brinite vi za to.
- Nečasni sude, da li vi znate šta je prethodilo tim dvema porukama? Njegov e-mail.
- Možete li da nam kažete šta je stajalo u mail-u?
- Bio je adresiran na mene i u njemu je pisalo: "Ćao, srce, mnogo mi nedostaješ, jedva čekam da se vidimo ponovo, pretvoriću se u onaj limun iz vermuta. Mislim na tebe."
- Seksualne insinuacije. Dakle, dotični S. vam je jasno stavio do znanja da želi, i pored toga, što ste u ozbiljnoj vezi, da ima intimne odnose s vama?
- Ne, nečasni sude, on je samo želeo da se pretvori u limun iz vermuta.
- Ne znam da li sam jasno razumeo.
- Ja ne znam šta je tu čudno. Mnogi bi želeli da su limun.
- Mislite li da limun ima neko metaforičko značenje?
- Ne. Ne mislim. Ne znam šta je mislio pod tim.

Svedok S.

-Gospodine S. vi ste dotičnoj Lj. uputili jedan mail u kojem je stajalo da ćete da se pretvorite u limun iz vermuta kad se ponovo vidite?
- Da. To je bilo nakon njene izjave u kafani "Magnolija" kada je rekla: "Želim da se pretvoriš u taj limun"
- Mislite li, gospodine S., da je dotična imala neke seksualne insinuacije?
- Da.
- Na osnovu kojih pokazatelja?
- Pa, lizala je taj limun. Pomislio sam da bi i mene da liže.
- Dakle, nakon toga je usledio vaš mail?
- Da.
- Znali ste da je dotična zauzeta osoba?
- Znao sam.
- Da li mislite da vas je dotična izazvala?
- Da.
- U redu, nemam više pitanja.

Osumnjičena Lj.

- Možete li sudu da kažete šta je stajalo u porukama koje ste poslali S. u noći između 24. i 25. maja 2011. godine?
- "Hoćemo li do "Magnolije"? Imam strašnu želju da pijem vermut."
- Šta vam je dotični gospodin odgovorio?
- "Važi, biću tamo u 1.00"
- Vi ste, zatim, poslali još jednu poruku S.?
- Da.
- Šta je pisalo u njoj?
- "Stižem."
- Zatim ste se našli u dovoreno vreme na dogovorenom mestu? Opišite celokupnu situaciju.
- Da. Ja sam došla, on je već bio tamo. Naručila sam vermut sa limunom, a on špricer. U jednom momentu je krenuo prema meni i poljubio me. Žmarci su mi prošli kroz telo. Nagnula sam vermut na eks, uzela limun, prešla njime po rubu čaše, a onda ga slasno polizala.
- Šta se dogodilo u sledećem momentu?
- Onda sam mu otkinula koricu i počela da je grickam.
- Šta je radio gospodin S. u tom momentu?
- Gospodin S. se pretvarao u limun. Iseckao se na komade i servirao meni u čašu.
- Limun?
- Da. Limun.
- Časni sude, predlažem da se osumnjičena oslobodi optužbe za navođenje na bludne radnje. Dotični S. se pretvorio u limun, a zločin nad voćem ne postoji u našem zakonu.

12 comments:

Letnja Oluja је рекао...

Ххаха како је моћно! Ово ти је један од најбољих!

DobrilaM је рекао...

hahahahha, baš si čvaka <3
najs :D

Анониман је рекао...

Post ti je super, svaka čast, ovo si druga TI, bravo!!!
Pusa i ugodan vikend:)

Exxx је рекао...

Da bih mogao da dam svoj komentar na ovaj tekst mora da popijem mnogo vermuta... :P

Митоман је рекао...

Јест добро, е! Одувек сам знао да не треба прилазити девојкама које гризу лимун. Сада је и званично. :)

Milko је рекао...

Maštovita Jungle..:) Sad se vrzmaš oko emotivno-melanholične faze :)

Анониман је рекао...

O kiselo sa vitaminom C, prija to organizmu/organu:)

Анониман је рекао...

sta raeci nego savrsenstvo ...:) volim ovakvde duhovite pricice :) i da li se pretvorio u limun u restoranu ili hotelskoj sobi vezan za krevet :)?

Dragana Amarilis је рекао...

Queen, sjajno

electrasdreams је рекао...

Fenomenalno!

Džunglica је рекао...

@Olujo, hvala, dear :)

@Dobrila, hehe, čvaka, šta god to značilo, jesam :D Tx :)

@Zondra, hvala, to sam stota ja :D Drago mi je da ti se dopala priča :)

@Exxx, pa pij virtuelni vermut :P Vermut za Exxxa, bez limuna, molim :P

@Myth, hehe, ja ga pojedem celog, još sa koricom :D Ne treba, begaj od takvih :P

@Milko, m'jok, možda, nije, ne, jeste :P

@Zelena, da, kiselo je potpaljivač :)

@Buki81, hvala, ju, preteruješ :D U restoranu još, šta si mislio? ;)

@Mamarilis, hvala :)

@electra, mmm, tenkS ju. :)

Анониман је рекао...

:-) Ti vidis sve nekako uvrnuto,a istinito... jos malo mi treba.... i dizem obe ruke u vis.. :-*

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger