2.6.11

Privedi me, bejb, i onda kada ti postanem žena!

Prekršiću obećanje dato na tviteru da se neću polakomiti i početi pisati o seksu. Jedan post, hajde, oprostićete mi. Možda ćete misliti da sam pala s kruške na svežu mahovinu i kotrljala se do kanjona Morače, ali, eto, želim da imam svoju sobu kad se udam.

Sad bi tu ekstra došlo pitanje: "A, šta bi ti? Da lepiš postere omiljenih bendova i fotomodela?" I ja bih tu sad trebalo da odgovorim: "Pa, da, upravo to ću da radim. Nisam izašla iz tinejdžerske faze."

Ne želim da mi muž postane ko brat ili najbolji frend. Ne treba mi to. Znam, znam, teško je nakon milion godina veze održati strast, znam o čemu govorim - da me ne shvatite pogrešno. Ono, druga je stvar da li će on hteti da pristane na taj moj uslov zajedničkog života. Bolje mu je da pristane.

Kapiram da postoje dve vrste veza, ako pročeprkate po blogu, o njima sam već pisala. Simbioze, ti si pčela ja sam cvet, i one druge - gde su partneri malo samostalniji.

Svi biste hteli, s jedne strane ljubav i podršku, s druge strane vrhunski seks. Da, da. Strast je ono što se gubi u maratonskim vezama. Tako ćete se, jednog dana, ako ne budete pazili na strast, probuditi pored ljubavi svog života, i s nula zainteresovanošću za dušek-sport.

Zaboga, kad ste se upoznali, niste se skidali jedno s drugog, danju minimum pet puta, noću još toliko. Kao mačići i zečići. U pauzama ste skakali do frižidera po sladoled, jogurt, sendvič, eventualno da zapalite cigaretu i onda ponovo, tra-ta-ra-ta-ta, vraćate se na partnera i čaka-laka do iznemoglosti.

Kako se samo dobro seksa! Udaću se za njega. Ježim se kad pomislim na njegov dodir, pa čak i kad sam na poslu. Radujem se kad stignem kući, dočekaće me repetiran i spreman za opaljotku. To je to, vrhovi - Himalaja i Karakoruma.

I prođe vreme tog seksualnog iživljavanja, proredilo se. Jedna afera bila bi nešto osvežavajuće, ali fuck, pa vi ste zauzeti i volite tu osobu - ali seks je, ma seks je postao...

Zašto onda ne prevariti partnera? Druga osoba bi vas napalila za manje od nanosekunde.

Preispitujete se, šta sad? Padaju vam na pamet svi mogući lubrikanti, kondomi za produženje odnosa, kuglice za Nju, prstenje za Njega, lisice, španske muve, korejske žabe, ali ne pomaže. Nema strasti.

Ima rešenja! S partnerom u swinger klubove. Da se zadovoljite s drugima, a da ne prevarite partnera. Šta kažete na to? On će sigurno da dočeka vaš predlog na 9 i 15. Raširenih ruku, dabome.

Ne, ne, ne, i ne. Ono što vam treba je privatnost. Prostor za sebe i distanciranje od partnera. Pa kako to, dođavola, zvuči? Moj partner je meni sve, mi smo slepljeni i povezani pupčanom vrpcom. Kako sad treba da spavam bez njega?

Lako - uz Sinalko. Dve sobe, u svakom po francuski ležaj, namestite ih po svom ukusu. Tvoja je ova s plavim zavesama, moja ima zidove boje kajsije. Meni treba moj mir, tebi treba tvoj mir.

U startu ste odredili svoj prostor, koji sad može i da se oseti fizički. Ako ste besni, ključ u bravu, danas ne primate goste. Boli vas stomak, glava? - U sobu na revitaliziranje!

A, kad dođe vreme za spavanje, otpratite partnera do njegove sobe, poželite mu laku noć i natrag u svoju sobu. Hehehe, e, neće biti baš tako...

Nakon što vas je priveo i vi opet doživeli vrhove mladih venačnih planina, možete da idete u svoj krevet u svoju sobu, jer vama se sada spava, ili ne?

34 comments:

Iva је рекао...

Mene recimo seks jedva i da zanima. Ako nekoga volim i ako on voli mene, to je verovatno normalan nastavak te ljubavi. Velika stvar, jok.

No, vidim logiku u tome što pišeš, ako ljudi imaju različite životne ritmove, tj. ako je npr. jedan noćna ptica, a drugi dnevna.

Letnja Oluja је рекао...

Много машташ е!
И да, прошли дизајн је био бољи. :D

DobrilaM је рекао...

Ovaj dizajn mi uopšte nije u JungleQ fazonu ali se sviđa, časna riječ. No, kako sam uvijek za promjene ovog tipa radije nego ove svingerske fazone...;)
Šta fali da imaš svoju sobu kad se udaš?! U najboljem braku za koji znam (još malo pa 30 godina) uvijek su imali odvojene odaje i ekstra funkcioniše i to baš na ovom principu. Opet, ovi drugi...nisu mi uzor

ptica-selica је рекао...

Vjekovni razliciti pogledi na SEX, mi mufki bi to sto cesce,a zene (velika vecina) bi samo drzanje za ruku, lijepe rijeci i to...jbg,i to je za ne izdrzati,o razlicitim partnerim a u isto vrijeme JOK!,
Zenu i auto ne posudjujem nikome!!!
O razlicitim sobama hmmm...za razmisliti, ali iz mojih 25g iskustva, kao muskarac kazem, ne moram svrljati okolo sve imam u kuci ;).Pitanje je zainteresovanosti za partnera, a veza se mora odrzavati, kao i sve u zivotu se mjenja tako i u svakoj vezi potrebno je ulaganja.
toliko od mene.
@DobrilaM,@Letnja oluja: Kakve veze ima design ovog site sa Temom SEX???

Анониман је рекао...

Draga moja nasmijala si me do suza,hehehe! Popravila si mi dan,totalno si luda i otkaćena ( u pozitivnom smislu naravno) , sviđa mi se tvoj pogled na ovu temu ... sex i sve ono što ide uz njega. Iskreno si sve opisala, sa puno humora i vještine! Piši i dalje o sexu, ma o ćemu god želiš ja ti sigurno neću zamjeriti.

Pusa i ugodan vikend:)

Анониман је рекао...

Dizajn bloga mi se jako sviđa, ugodan je oku i opuštajući a to je jako bitno, a najbitniji je on o što ti pišeš!

Exxx је рекао...

Nemoj da se sekiraš za sobu jer čim se udaš dobićeš svoju sobu - kuhinju :P

Unknown је рекао...

Exxx dao najbolji komentar ikad na zadatu temu :))))


To je sve zato što mnogo vas žena i nešto muškaraca tu nešto kenjate :P Ako imate ispunjen dan (poslom, hobijima, ovim, onim) i ako sve to nije začinjeno tom drugom osobom, onda vam je ona zanimljiva kad ste sa njom. Naravno da neko dosadi kad ste fokusirani na njega/nju 24 sata dnevno. E sad, zašto kažem da se prekenjavate? :) Pa baš zato što imate potrebu da osjetite neku vajnu strast i ljubav u punom intenzitetu, iako je problematično šta bi sve to bilo. Naime, vama kao da treba da to traje stalno i skroz, da bi to bilo to. E pa nije tako. Što je život raznovrsniji, to će biti kvalitetnija i veza. Što je veza preokupirala više život, prije će da propadne. Jbg, buni se život ;)

E, popljuvaše ti dizajn :P :)))

A pisala si i o seksu. :P

izzetta је рекао...

Bejbe, dobro je da si ovo shvatila PRE udaje. Ja još uvek pokušavam da napravim drugu uspavaću sobu od terase POSLE udaje (MNOGO posle udaje), ali ne ide. Ne mož' da mi stane bračni krevet na 70cm širine).

Zato, samo napred, projektuj te dve spaveće sobe. Ako te niko od ovih komentatora ne razume, tu smo Milko i ja, koji se u sve razumemo (seks, veb dizajn, dizajn enterijera...).

izzetta је рекао...

E, da: gde je ovde dugme Like? Treba mi za Exxx-ov komentar ;-)

ТоМЦаа је рекао...

Екскскс цар!

Него, не знам зашто си рекла да први пут пишеш о сексу, кад си то и пре радила... Или ја нисам добро разумео.

Немам даљих коментара, ово је довољно. Ионако не знам о чему причате.

Miodrag Ristic је рекао...

Zameniš reč sex sa nekom drugom... Npr hrana ili voda. I šta? Zamisli taj poriv da uživaš MAKSIMALNO I ZAUVEK u svakom zalogaju ili gutljaju. I ne samo to - nego nema više bureka sa sirom, i sardine iz konzerve - jok! Svaki zalogaj mora da bude torta! Ili kavijar? A svakI gutljaj isključivo vino, i to ono najbolje...

Da ti se smuči od same pomisli.

Kako ono kažu? Pazite šta želite, može da vam se ostvari...

Džunglica је рекао...

@Iva, raznih ljudi ima.. Ja, recimo, ne mogu da budem s nekim u vezi, ako ne postoji erotska komponenta, a ona je veoma dominantna kod mene.. Ali, nisam ni prva ni poslednja koja tako razmišlja :)

@Letnja, maštanje je dozvoljeno, i upali ponekad ;) Što se tiče dizajna, daću mu šansu par dana/nedelja, videćemo. I ja se navikavam na njega, ko na svaki novi. :)

@DobrilaM, znaš, mislim da je fazon u tome, pobeći nekud u osamu, a ne morati nužno spavati s partnerom svaku noć/celu noć..Mislim, ok, ja želim da zadržim kik, šta ima loše u tome? U svakom slučaju, za svingeraj sam previše konzervativna i ne verujem da bi to moglo da razbukta ičiju umrlu strast..

@ptico, vi mufki :D dobro i mi žemske nismo sve iste, zar ne? U pravu si, za vezu jeste potrebnno ulaganje i odricanje - ostalom ti to znaš bolje nego ja.. :P Kaže se: Apetit dobiješ napolju, a jedeš kod kuće :D

@Zondra, hvala, naravno da to nije generalizovanje, pišem po svom nahođenju i imam tako neke otkačene ideje :) Drago mi je što ti se svideo post i dizajn i što ti je ulepšalo dan. Veliki pozdrav!

@Exxx, da, komentar ti je na mestu. Volim da budem u kuhinji, šta sad? :P To će mi biti druga soba :D

@Milko, naravno da sve to stoji što si napisao. Ali, šta je mnogo - mnogo je. :D Šalu na stranu - nisam se šalila. Uopšte nisam taj tip. Nenormalna sam, tj, malo više ekstremna. :D Uostalom pisala sam da sam idealista. I, verovatno, ću da pušim žestoko u životu zbog toga, ali boli me. Uživam svoje aps end dauns.
Dizajn je malo urban, nego nije mi jasna poslednja opaska : Pisala si i o seksu. Šta to znači? :D

@Izzetta, bejbe :D, vidiš kako me razumeš :P Ono, kad je frka može i kupatilo, samo da je veće :D Nemam lajk za komentare, morala bih da se prebacim na ono disqus sranje. :)I nemam problem s kuhinjom, dobro kuvam, šta ste me napali svi? :P

@Tmc, nisam to radila ranije, ne tako eksplicitno. Zapravo, nije ni ovo nešto posebno, eto malo ste se zaželeli :P

@Miodraže, komentar je sasvim ok. BIlo kako bilo, svak razmišlja opet na svoj način. Bitno je imati "gde pobeći" I to je zaključak :)

Unknown је рекао...

Različiti pogledi na sex. Nemam baš šta da kažem. Ovo je tvoj stav i nadam se da će ti muž, dečko, ljubavnik, šta god prihvatiti izgleda jedinu opciju :)

Džunglica је рекао...

@Sophie, nemam ništa protiv toga ni da on ponudi bolju :P

Miodrag Ristic је рекао...

Ja mislim da će to muž oberučke da prihvati (ako je pametan)...

Samo, da te pitam... A, šta misliš U ČIJU SOBU će te da stavite krevetac (za bebu)?

Džunglica је рекао...

@Miodraže, naravno da je pametan :)) Krevetac za bebu u bebeću sobu :D Imaćemo bebifon, jedan on, jedan ja :D :P

Dragana Amarilis је рекао...

A hoće li da bude room service u tim vašim sobama ili i ja da lajkujem Exxx-ov komentar?
Šalim se. Ne bih sad nešto da ti solim pamet u stilu i ja sam imala takve ideje. Život ode svojim putem. Da mi je neko pričao pre ...desetak godina, da ne neću moći da zaspim a da se ne ušuškam u naručje moje druge polovine, verovatno bih ga oladila, momentalno.
Nikad se ne zna Queen, dear.

Džunglica је рекао...

@Mamarilis, hehe, room servis po zasluzi ;)Zašto me ne čudi da si ti imala takve ideje? :) I, u pravu si, serendam ja mnogo, ko zna šta nosi noć - šta nosi dan :)

Miloš Miladinović је рекао...

Zanimljivo queen, vrlo zanimljivo.
Mada gledaj ja sam upoznao tu starije ljude po 70 godina najmanje imaju, i još se drže za ruke , pa onda čuješ kuco,maco.
Ja mislim da nema pravila.

Branko Baćović је рекао...

Zato su se i razvile i procvetale majstorije šminkanja, igre, plesa... itd. Nova frizura, nova žena. Nov auto - nov on. Ako nema seksa tu je bazen. Ako nema bazena tu je krstarenje. Ako nema ništa od toga tu je dobar stari film... Ili poljubac koji će ga/je napraviti ljubomornom/om... ili 5 dana apstinencije... ili 30 dana apstinecije... ili... razvod... ili... da krenu iz početka... :)

Анониман је рекао...

Vala bas me nasmeja hheeheh sve si lepo napisala, ali nisi jedina koja tako misli..pa sta mislis zasto muskarcima postoje radne sobe a zenama ateljeji...ili kako god vec hoces da nazoves...veca je mudrost naci tog nekog ko je normalan u glavu, pa ce onda sve mnogo lakse icic i dogovor, i seks, ma sve ...
Ako imas malo talenta jos za slikanje, a imas za pisanje ...biraj kako ce se zvati Radna soba ili Atelje, a poster lepi gde hoces i pored njih rezervni par lisica hehe :)

Džunglica је рекао...

@Miloše, ma, ti ljudi su se smuvali pod stare dane :) Ili spavaju u odvojenim sobama...Ili idu redovno na randevous :), pa svako svojoj kući :D :)

@Branko, dobro došao - bolje me našao :))svaka čast na komentaru, sve što si opisao - ako ne pomaže, nema leba :)

@Buki81, baš naprotiv, ja mislim da mora biti malo opičen :D Hvala na ovom "talenat za pisanje" nemam za slikanje, ali biće neka soba :P

Анониман је рекао...

Draga moja, mozes imati 15 soba toliko i on. Nije u tome poenta, vec u glavama!

Siniša је рекао...

Zašto biste bili docimeri i spavali u susjednim sobama i tako ugrozili zaljubljenost i strast koja postoji među vama? Najbolje je uzeti posebne stanove u udaljenim dijelovima grada i viđati se samo povremeno kako bi strast gorjela vječno. Ima jedna Kišonova priča o tome :).

Lodestar је рекао...

Ja sam morao drzavu da promenim da bih sacuvao iskru!

Inace, novi dizajn se ne dzasvi! ;)

WOOman је рекао...

More i muškarci se po izgovoaranju te patetične reči DA, se očas posla od princa na belom konju transformišu u tu konjinu...

Džunglica је рекао...

@Zelena, poenta je i u srcu ;) Malo odmora ne škodi ništa, naprotiv :))

@Siniša, :D, stvarno si u pravu, dejtate se par puta nedeljno i to je to ;) Postuj priču ili bar link - da se obrazuju ljudi :P

@Lodestar, ti si car :D I ja sam, ali ne svojom voljom - i strast gori, gori i ne gasi se :D
Dizajn ti se ne svidža? Ma nemoj :P

@WOOman, ne znam na koju tu konjinu misliš? :D Ali i žene u veštice - tu smo otprilike jednaki :))

Lodestar је рекао...

Buggie, pa ni ja nisam car svojom voljom!:)To mi je nametnuto!;)

Eto, i dizajn se opet dzasvi! Vec se bolje cujemo;)

Džunglica је рекао...

@Lodestar, dobro, nisi car :P Da, to sam samo zbog tebe menjala dizajn :D ;)

lodestar је рекао...

Znao sam... Oh, divan si, Djuro! :P

Džunglica је рекао...

@Lodestar, znao si, naravno :)Ma, i ti si divan, Penelopa :P

zwerka је рекао...

zasto te tek sad otkrih .. ;)

Анониман је рекао...

sex u braku = uzgred budi receno. Nije najvazniji,ali upotpunjuje brak,vezu sta li vec. Da nije bitan lagali bi svi,zar ne... A soba sa posterima,u mom slucaju kazamat... i to... ja sam je imao godinu dana i zavrsilo se kako se zavrsilo. Jos uvek se skupljam i sastavljam.

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger