8.11.10

Azbestne priče

Postoje tako dani i postoje tako ljudi. I trenuci, oni krivi i oni pravi. Danas je bilo neko okupljanje na faksu povodom zatvaranja biblioteke jer je zatrovana azbestom, koji je kancerogen. Rektor je bio ladovina, kao da priča o tome da je jeo pasulja za ručak, pa se isprđavao. Stanje nije bezazleno. A on se šali. Možda nam i treba neko da to ne shvati previše ozbiljno? Jeste, imamo najbolju biblioteku u Hermaniji, a po rektorovim rečima, sad će biti i najčistija jer će biti sterilisana. Hah, svi u smeh! Ljudi, mi ovde imamo posla sa potencijalno opasnim zagađivačima. On je na knjigama, možda i u vazduhu, možda ga doručkujemo, ručamo i večeramo svaki dan - azbest, da.

Čoveku zaduženom za zdravstvena pitanja situacija nije bezazlena. I on ne shvata šalu. U svakom slučaju, sve je zatrovano, nema iznajmljivanja knjiga više, nema ništa. Bedak. Tama. Možda će biti: "Tresla se gora - rodio se miš" a možda će biti "Tiha voda - breg roni". We will see.

Preko puta celog tog skupa stajao je on. Moj power man. Onaj koji ima pravu reč u pravom trenutku, maramice kad mi zatrebaju, da je majstor imao bi sav potreban alat uza se. Da, i to je onaj koji me obično nikad ne zapadne, jer su svi u globalu slabići. Bitno je to, da sam malo spavala i po Marfiju Đubretaru, obično sretneš ljude koje nisi video 6 meseci i duže u tom "s podočnjacima dokolencima" stanju. Nevertheless, ona reč što me izluđuje i stalno se ponavlja u tim nekim naučnim polukrugovima, smorio me skup. Odlučila sam da skrenem pažnju na sebe i kao odem do toaleta da napuderišem nos. Tj. da vidim da li je kosa na glavi, usne, oči, obrve i da li sam to ja. Naravno to je bio trik. U istom momentu taj power man je krenuo, ignorišući me!!!! Naravno, i to je bio trik. Zaustavila sam ga, snagom Kličkovih. I krenuli smo u razgovor. Plaši se za svoje zdravlje. Daj, molim te, pa okruženi smo stalno nekim govnarijama, sve je kancerogeno. Cool down. Ali frka mu je. Seksao se u biblioteci. Tamo u novom delu. Dobro, nije među knjigama. Smejemo se. Studentarija. Imali su lep pogled, zelenilo. A sada azbest svuda. Ugasili smo.

Kad je nekom drago da je u tvom društvu, nema TERMINA, nema OBAVEZA, nema MORAM ovo MORAM ono. Otišli smo sasvim spontano, ručali i zatim popili kafu. Sedevši tako, ja sa nekim tajnirom salate koja jede mene umesto ja nju i nekim kuvanim mesom pride, on sa nekim mesištem koje jede njega. Pričali o svemu i svačemu. Vidim nabacuje mi se i vidim da je smešan. Ali igramo na cool. Oboje. A meni neugodno! Komplimenti padaju, a ja razmišljam da li da idem do toaleta da se proverim. Bolest! Nije da se on meni nešto sviđa, ali je razgovoran tip i čini se da dobro zna šta hoće. Gde sam ono stala?

Priča o deci. Jebote. Da li želim i koliko. Pa prvo jedno. Muško ili žensko? Živo i zdravo, svejedno kojeg pola je. Ćerke liče na očeve. Sinovi na majke. Tako to valjda bude. Kako da pričam s njim o takvim stvarima? To su stvari, eeeej, nisam spremna. Votafak? I smeška se. I stalno se smeška, i mislim možda mi raste šargarepa na nosu. Zašto se smeje? Koji mu je klinac? Pitam ga zašto se smeje. Smešno mu je da tovarim meso, obično žene ne jedu tako slasno mesa. Ja kažem, ja sam mesojed. Hitno moram da proverim da li imam neki đavo na nosu ili možda mi se ptica pokenjala na glavu. Smotani smo. I on je, da. Power man. Pričamo o tome ko šta voli. Volim kad je muškarac dovoljno muškarac da može ženi da dozvoli da bude ponekad slaba pored njega. Mislim da je to u redu. On bi hteo neku s kojom može da brblja o svemu, a ne da ga pita ujutro posle seksa: Kafu? Tost? Jeste, slažem se. Esencijalno je to. Nema druge.

Razmenili smo telefone. Ne znam ni zašto. Hemija je najbitnija, valjda, možda se javi, možda i nikad. Da li ću opet da pobegnem? Fin je dečko... Ima potencijala, potencijala za moj beg. Fuck, život....ko će da ga shvati?

20 comments:

Valentina је рекао...

Aj' da mi kažeš prvo je li ovo istinita priča :)

ТоМЦаа је рекао...

...и за џемпер вунен... Кул причица. Чувај се библиотеке.

Milena Ilić је рекао...

seks u biblioteci, kažeš? hmmmm, možda može biti antikancerogeno :)

go, jungle, go (not - run, jungle, run)

Džiadžojka-san је рекао...

Ma ispisala sam ti roman ovde, i 16x demantovala sebe u istom. Fazon Milkove dijalektike... :D Tako da evo ipak nemam šta da ti kažem.
Sem da mi žao biblioteke.

.

Miloš Jocić је рекао...

Bole vas ako ima toliko mesta u biblioteci za jedan pošten sex xD
Naša centralna se uvek drži zatvorenom, a pola seminara nam je okupirala naša mila Dragoslava (jedna veštičara od 124 godine koja nikad ne da knjige) sa svojim nameštajem , tako da ti ne ostaje mnogo prostora.
Osim sa Dragoslavom, brrrrr *zlo*

amarilis.online је рекао...

To je prava škola života, taj tvoj faks, a tek biblioteka, nemam reči, multitmedijalna, svašta se tu da proučavati, super, samo cool, uživaj!

Unknown је рекао...

Vidiš, Dži je pametno devojče, samo je tvrdoglavo budibogsnama. Ipak, kad je skapirala čari dijalektike, sad rastura :)

Zašto ti to kažem? Pa zato što se tripuješ oko te svoje konfuznosti. Kao, "jebote, vidi sad ovo". Shvati, postoje ljudi kao mi, koji imaju tu sreću da žive u jednom finom vremenu, kad nas ne strpavaju u ludnice kako su to do skoro činili. Naša fela je jednostavno te sreće ili nesreće da ima multiplikovane senzibilitete, percepcije, nagone, etičke standarde, ideale i šta sve ne.

Zapravo, radi se o tome da si sve rekla, sem koje si meso klopala. A to je suština priče. I zanima nas koje si vino pila.

Ima nas hedonista ovde, bre!

:)

Džiadžojka-san је рекао...

Milko, baba ti tvrdoglava.
Ova Miloševa Dagosvala baš zvuči kao skuvana i ohlađena pileća noga.
A jeste to jeli u biblioteci, k'o Radovan? "Uđem, sednem, naručim, pojedem, popijem!"

:)

Стефан Јањић је рекао...

И мене интересује да ли је истинита :) А приче о деци су честе и овде. Иако се то још увек чини далеким, ја бих желео две-три девојчице (јер ми се чини да је лакше са њима).

Па, ако је прича истинита... чекамо наставак :)

Стефан Јањић је рекао...

Oooo... Ja тек сад контам да код тебе на блогу нема код коментарисања оне обавезе да унесеш реч коју видиш. Лепо :) Надам се да се лако бориш са спамовима ;)

Krvolocna Barbika је рекао...

Mislim da ti se svidja,i to bas.Ne bi pisala o njemu inace,zar ne? :D

Milja Lukić је рекао...

Dobro je što si zbunjena pa ne znaš šta da misliš, a loše što ga analiziraš. Ako nastaviš s analizom, batali, ionako je kancerogen.
Kako ove biblioteke mogu svašta da ponude... čudo jedno!

Tina је рекао...

Petoro dece, dva dečaka i tri devojčice, ali nije kao da neko pita. :D
Sviđa mi se taj tip, mislim čak i da će ti se javiti. Ali pre nego što se proserem sa komentarom, da li je ovaj post uopšte istina? :D

Džunglica је рекао...

@Vale, zar je priča toliko nerealističnno napisana? :)

@Tomcee,hehe, čuvam se ja, ne brini, nego ne razumem šta sa vunenim džemperom?

@Milena, ovo sam shvatil kao "go, junge go!" kao napred samo?

@Džiko, pomrsu jedan! Pa život je paradoksalan, a tek naše reči i misli...Valja nam se miriti s time.

@miloshe, piši o toj Dragoslavi! Nama je biblioteka sa 2.5 miliona knjiga. I baš ima mesta za seksanje kolko oćeš i radi noću 24h :)Blago jedno, a, eto, bili neki radovi, pa...

@Mamarilis, da škola života, svega ima, zaista!

@Milko, ja tebe ne razumeh nešto u tom komentaru :))Šta sam rekla? Jela sam kuvanu **pojma nemam, a vino u po bela dana? Pili kafu. On s mlekom ja bez.:)

@Dži, savršen opis DRagoslave! Apelujemo na Milosha da je opiše, obavezno. Post! Ne, jeli smo u menzi :D

@Stefane, haha, videćeš devojičice kad uđu u pubertet pa ti donesu bebu :D Šalim, se super komplikovane za kontrolisanje...Zašto svi tripujete da ovde izmišljam? Naravno da je real. Ko sme ovde da spemuje! Nemam spema.

@Barbi, pa prototip je ovih pre njega. Iz tog razlog mislim da neće biti tu nešto. Ali ljudi se menjaju.

@Miljo, u prirodi mi je da analiziram, ko danas priča o deci molim te??? Mislim, ne znam, zatečena sam.

@Amelie, haha oće i on petoro. Ludak! Pojma nemam,ja kol'ko znam sebe, pobeći ću. Jeste, istina je post!

D. је рекао...

"Kad je nekom drago da je u tvom društvu, nema TERMINA, nema OBAVEZA, nema MORAM ovo MORAM ono."
A tebi je drago, koliko smem da primetim :)

Džunglica је рекао...

D., pa ono, prija mi...Ali mi ne prija da sam unrelaxed. Bljak!

ТоМЦаа је рекао...

А јбг, интерна фора, подсетило ме... Има онај Ајзаков стих
"...имаш материјала и за џемпер вунен...",
па се једном десило да је неко из нашег друштва рекао "има потенцијала", а један лик додао "и за џемпер вунен" и то је било то :) Сад кад чујем да неко има потенцијала, то ми прво падне на памет...
Нисам фрик ¦D

Vila је рекао...

Biblioteka.. <3

Retka Zverka је рекао...

Sve u svemu, vidim ja, vreme je da se štedi, ako me pozoveš na svadbeno veselje. :) Mis'im ima "materijala". ;)

Džunglica је рекао...

@Tmc, ok nisi freak :))
@Dorotii, voliš seks u biblioteci? Ili voliš biblioteke ;)
@Heh, ma ima materijala i za đemper vunen, nego, daj, ovo je ono, uvati žemsku na bebu, haha! Baš je našao koju će :D

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger