14.11.10

Želim da postanem profesionalni energetski vampir

Odlučila sam. Upisaću kurs za vampirstvo. Energetsko. Nema mi druge. I kad sam prazna, lepo odem do najbliže žrtve i isisam mu energiju. Danas je dobiti energiju bilo kakvim putem osim sisačkim, komplikovano i skupo. Prirodni resursi ionako nestaju. Valja mi tražiti alternativne metode. Postoje više njih ali ja bih da ovde navedem one najfrekventnije i najefikasnije.

1. Metoda vizuelne penetracije

Ova metoda ima za cilj isisavanje vitalnih delova putem pogleda. Vampir se stacionira tako da sedne preko puta svoje žrtve i počinje lagano da pikira pogledom. On nastavlja da pikira, čak i kad se žrtva već emocionalno i fizički udaljila od vampira ili jednostavno zvernja kroz prozor iznad sebe i iza sebe. Vizuelni kontakt oči u oči sa vampirom može da bude veoma iscrpljujući.

2. Metoda auditivne penetracije

Prilikom korišćenja ove metode, vampir podešava volumen i tempo glasa. Nastojaće u većini slučajeva da bude tiši od žrtve, da bi mu se žrtva morala uvlačiti u bradu da bi nešto čula. Tempo vampira kreće se od larghissimo do adagio i obično ne prelazi 70 bpm (beats pro minute). Postoje i ekstremni slučajevi kad je vampir glasniji od žrtve, u tom slučaju je vampir već sit i charged.

3. Metoda fizičke penetracije

Vampir će putem ove metode nastojati da bude što bliže svojoj žrtvi. On će nastojati da se raširi toliko da bi ugrozio žrtvin intimni prostor od (15 - 45 cm). U tom slučaju žrtva se fizički oseća pritisnuto i skuplja se u nadi da će obezbediti no contact stanje sa vampirom. Na taj način ustvari dopušta fizičko prodiranje i isisavanje.

4. Metoda mračenja

Ova metoda se ubraja među najefikasnije. Žrtva bude uvek navučena. Deluje po principu "sve je sranje", "sve je crno" i pokušava da navuče žrtvu koja u tom trenutku misli pozitivno, da razmišlja na isti način. Neverovatan je preobražaj, kad vampir isisa energiju on postaje pozitivan a žrtva iscrpljena.

5. Metoda identifikovanja sa žrtvom

Najpodlija i najopasnija metoda. Vampir se već uvukao u žrtvu fizički, vizuelno i auditivno i stopio se s njom. Podražava je i identifikuje se sa žrtvinim životom u potpunosti. Po principu "mi smo isti" i "mi smo srodne duše". U žrtvi ovakav vid prišljamčivanja izaziva rebelizam te ona troši ogromne količine energije da se odvoji od vampira. Ovakvi vampiri uglavnom imaju stalno jednu te istu žrtvu i ne mogu da egzistiraju bez nje.

Profesionalni vampiri koriste svih pet nabrojanih metoda. Oni nastoje u svakoj prilici da budu nasamo sa žrtvom i odbijaju svaki upliv tuđe energije. Zaštititi se od sisanja energije značilo bi prekinuti svaki kontakt sa vampirima. Najefikasnije sredstvo, tj. bez ekstremnih mera izolacije bilo bi izbegavanje susreta u četiri oka.

(Ako ste žrtva jednog energetskog vampira kontaktirajte ovaj broj: 03445280027448 i naučite da preživljavate sisajući energiju od drugih).

23 comments:

ТоМЦаа је рекао...

Постајеш једна од нас? ¦)

Ana HD је рекао...

S J A J N O! Mene također sišu...

Milja Lukić је рекао...

Postoji još jedan tip energetskog vampira - Dobri Dobrica Dobrivoje. To je onaj "dobar čovek" što ti stalno nešto čini, skuva ti kafu "samo zbog tebe", umesto tebe se bori za "tvoja prava" iako mu to ne tražiš, obasipa te poklonima koji ti uopšte nisu potrebni, muva se oko tvoje dece učeći ih "životu", a i tebe stalno nešto savetuje... I posle to isto traži od tebe, i još se ljuti što mu ne uzvraćaš.
Takav vampir je najdosadniji, i koliko god izgledalo da je lak za oduvavanje, poput žvake je koja se tazvlači kad je skidaš. Posle ti još ostane i fleka.

Retka Zverka је рекао...

Nisam žrtva, no sam profesorka. Dolaz'te kod mene. Probni čas je besplatan, posle ću da vas oderem, jer od ovoga može dobro da se prihoduje. :)) Nego, Jungie, post ti je boli glava, detaljno si ih, da ne kažem - nas, opisala. ;)

D. је рекао...

Ijao, bila sam zrtva jednog, i stvarno sam ga, u ogovaranju, zvala Vampir.
Sad se bogami samo u drustvu vidjamo.

Džunglica је рекао...

@Tmca, daleko bilo! ALi nije da ne bi bilo praktično. Šta, ti si kao vampirić?

@Travel Girl, da li sam ti poželela dobrodošlicu? Ako nisam, uđi popij kafu! :)Što se tiče vampirića, naravno da sišu te ljude koji putuju, posebno!

@Miljo, naravno, samo se takav takođe služi nabrojanim metodama. Inače imam i ja jednog takvog, taj koristi metodu broj 5 i ima sindrom pomoćnika, ježim se i izbegavam ga, što implicira da često imam grižu savesti tj. flekicu.

@Zverinje, hahaha, ne verujem da si ti jedan od njih, imaš ti energije za sve nas!

@D., vidiš to je najvažnije, nikako nasamo sa takvima. Ja imam nekoliko i urnišu me! :(

emo_serpica је рекао...

poštovana, broj koji ste naveli nije dostupan. molimo, proverite da nije neka greška ;)

Natasha Bee је рекао...

Od sad tvoj blog čitam sa srebrnim raspećem u jednoj i brojanicom od belog luka u drugoj ruci... :))))
Shajaznam šta može da se desi. Bezbednost na prvom mestu, posle ću da kontam kako da uklonim smrad lukca. :D

ТоМЦаа је рекао...

Само по потреби. Заиста умем да убијем човека у појам кад хоћу. А са једним вампиром супер разговарам (чак смо и о вампиризму разговарали) јер сам научио технику да не може да ме убије. "Ако не можеш да их победиш - придружи им се" ;)

Džunglica је рекао...

@emo_šerpice, prvo, dobro došla! Zauzet broj, masovno se žale ljudi ;)
@Natasha, haha luckasta si. Ako, stižu hladni dani, beli lukac je prirodni antibiotik ;)
@Tmc, pa odaj nam tajnu svima, kako to radiš??? Osim belim lukom? ;)

Emotivna је рекао...

Žrtva sam. Svakodnevno. Ali naučila sam bez kursa da im uskratim obrok vrlo uspešno ;)

KvaziGargi је рекао...

Prijavljujem se kao nekadasnja zrtva. Na samrti cu 'vatati vampire za gusu i traziti da mi se vrati oteto vreme i oduzeta energija. :)
odlican post!

Džunglica је рекао...

@emotivna, ne znam, meni je potreban kurs ili tako nešto, neki iskusan vampir da mi objasni kako protiv njih...
@KvaziGargi, hehe, takođe, samo sam ja žrtva i danas! Help!

ТоМЦаа је рекао...

Шта, хоћеш да те окренем против себе? Неће моћи ове ноћи... :Р :)
Шалим се. Па већ сам горе објаснио. Ти си објаснила како раде. То радиш њима кад они крену тебе да смарају и они се сморе јер виде да ти не могу ништа јер ти њих зезаш. Просто.

Valentina је рекао...

Bila sam žrtva u par navrata pre mnogo godina, ali se nikad nisam saživela sa tom ulogom. Sad mi ponekad bude žao što sam potpuno iz života isključla neke osobe koje su u stvari super, ako se izuzme sklonost ka sisanju energije.

Džunglica је рекао...

@Tomcaa, ma smara me da to radim, nisam takav tip, kad nemam energije jednostavno se povučem i čekam da se napunim.
@Valentina, ne znam da li si ih baš zbog toga isključila? Ja gledam da ih što ređe srećem, ili u društvu, jbg, moram da mislim na sebe.

Valentina је рекао...

Baš zbog toga, drugih razloga uglavnom nije bilo (znaš da nisam takve stvari mogla trpeti od svakoga, samo su izuzetni imali tu čast).

Стефан Јањић је рекао...

Ооо, код нас у селу живи жена која тврди да је њена сестра њен енергетски вампир. Тада сам први пут чуо за овако нешто :Р Али
желим ти сву срећу... А ако сконташ занат, можеш и нама да држиш часове :)

Džunglica је рекао...

@Vale, kao što rekoh treba misliti i na sebe.
@Stefane, eto ti ga Tmc, nek ti drži časove, ja sam još beba mala! :))

Анониман је рекао...

Fantastičan post i blog!!!

Veliki pozdrav iz Hrvatske,Zondra Art

Džunglica је рекао...

Zondra, hvala velika i dobro mi došla! Osećaj se prijatno! Pozdrav u HR.

Анониман је рекао...

Hvala na dobrodošlici i lijepom komentaru na mom blogu.
Željela sam se prijaviti kao tvoj follower ali nije prihvatilo,nadam se da će sada biti ok.
I dalje ću te pratiti s velikim zadovoljstvom i pažnjom.

Veliki pozdrav, Zondra Art

Анониман је рекао...

POMAGAJTE VAMPIRI SU ME OPKOLILI !!!!!

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger