1.11.10

Word













Nikad me nećeš razumeti,
a ja ću večno da patim,
dok se iznova pomeram s mesta,
osuđena na stalno iste greške,
dok ne poludim.

Koliko puta sam te pratila,
od početka do kraja,
klizala sa jedne na drugu ispisanu stranicu,
i opet nije dovoljno,
i opet očekuješ od mene da dešifrujem tvoje misli.

Ponekad mislim da me ubijaš,
polagano i mučki,
a onda se pitam,
možda nisam dovoljno dobra za tebe,
možda ne razumem sve te tajne poruke koje mi šalješ,
i sadržaj tih stranica koje uvek iznova i iznova osvežavam,
pitam se da li su vredne toga,
da li one zaslužuju tu patnju?

Ja samo želim da zaspim,
i da te nekad uhvatim i shvatim,
i priđem ti raširenih ruku i otvorenog uma,
u bespuću tajni koje kriješ od mene,
i poželim da mi kažeš samo jednu reč,
i ta reč neka bude dovoljna. Reč.

21 comments:

ТоМЦаа је рекао...

Надам се да си ово написала кад сте завршили споразумевање, мада ми је познато какав налет емоција може да изазове...

Retka Zverka је рекао...

Mada, nekada su reči suvišne. Makar i te jedna reč ume da pokvari sve. Kada bi mogli da se sporazumevamo mislima, ćutanjem, pogledima, e, to bi već bilo Nešto.

Džunglica је рекао...

@Tmc, nismo nažalost još završili sporazumevanje, sve mi se čini da ću da ga prevarim s Latexom :D
@Zverinje, muški su to, oni razumeju samo reči, i to one logične i direktne, čisto sumnjam da je ovaj nešto razumeo ;) P.S. Nešto si mi ozbiljna :P

Valentina је рекао...

Znaš za onu teotiju po kojoj, ako ti mozak dovoljno dugo radi na povišenoj frekvenciji, možeš da komuniciraš s vanzemaljcima. Ti sad možeš da probaš :)

A sad ozbiljno: http://goo.gl/Rod4

Džunglica је рекао...

@Vale, ne znam za tu teoriju, ali svidŽa mi se kako razmišljaTE :)
Hvala za pesmu: "Give me the word that tell me everything"! EPIK, da budemo u trendu :D

ТоМЦаа је рекао...

Ворд је као и сви људи, тешко нас је дешифровати испрва, док се не продре до суштине. Кад похваташ све конце, лако га је контролисати (управо као и човека). Песма ти је апсолутно примењива на обе ситуације, честитам :)

Gospodar Nevremena је рекао...

Ubi te prejaka Reč, ona majkrosoftova...

Retka Zverka је рекао...

Nemoj da se čudiš, ja sam ti temeljno (ne)ozbiljna persona. Sledeći put, onda, ako je za praktičnu primenu, probaj varijantu: "Aport Džeki!" Da sad ne uvredim nekog dobrog Džekija, psa lutalicu.

Džunglica је рекао...

@Tomice,oh, pa da, ja imam poseban odnos sa svojim Wordom, hm, neka simbioza gde on mene kontroliše. Ah, te igre moći!
@Gospodaru, ubi me, zaista :D
@Zverje, da, da ti ozbiljna, mada: "Ispod svake Mire, 100 đavola vire." Ma sve po spisku i u kontrol tablu, ko Mr. No. :D

Unknown је рекао...

Sačekaj, jel` ovo posvećeno Microsoft Word-u zato što on ne razumije sve tvoje potrebe kao korisnika? :)

Džunglica је рекао...

Milče, jeste ;) DŽubre jedno! :)

Retka Zverka је рекао...

Al' si nas zajebala. Blagodarim. :))

Стефан Јањић је рекао...

Коначно да неко напише песму о мом омиљеном програму. Кад сам у Wordu, осећам се као код куће. Хоум, свит хоум. Песма је супер- емотивна и потресна на моменте. Завидим ти на идејама :)

Džunglica је рекао...

@Zverčice, zato moja opaska na tvoj prvi komentar. Ali i zamišljeno je da može da se primeni na razlčite situacije :)
@Stefane, nije baš pesma, ipak ima prizvuk očaja u sebi. Ne kontam se s njim pa to ti je :)

Unknown је рекао...

Uhh dobro je, pomislio sam da možda nije nešto od onih velezajebanih alegorija, kad se piše o jednom, misli na drugo, a uzdiše za trećim.

Sreća pa ti nisi toliko višeslojna :mrgreen: :P :))

ТоМЦаа је рекао...

Милко, не потцењуј Краљичине моћи, ипак је то краљица... ¦D

Džunglica је рекао...

@Milko i @Tomcee, a, ma jok, ja samo nosim štikle i lakiram nokte :P

Unknown је рекао...

K`o da je neko i posumnjao u nešto drugačije :P

Miloš Jocić је рекао...

http://www.openoffice.org/

Džunglica је рекао...

@milosh!, evo ponavljam: openofis, openofis, openofis, openofis...
:)

Unknown је рекао...

otprilike tako se sada osecam!! hvala na ovoj odi Wordu koji me ubija iz dana u dan! ne mogu sa njim a tek sto ne mogu bez njega!

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger