12.11.10

Kuvala opet... Indija!
















Upravo sam smazala nešto iz indijske kuhinje. Zapravo kuvala sam za cimera jer mi je pomogao da ispravim rad. Pa smo jeli i pili vino i malo se zapili :) Želim da podelim s vama ovaj recept jer je zaista fantastičan.

Potrebno je:

500 g pilećih grudi
2 paradajza
1 čen belog luka
1 glavica crnog luka
koren đumbira
125 ml kokosovog mleka/jogurt/slatka pavlaka
1 čajna kašika curry-ja
2 kašike suncokretovog ulja
začinskog bilja (cimet, kim, korijander, karanfilić, biber, lovorov list)
čili
so
korijander (svež ili u obliku začina)

Priprema:

Iseckati luk, beli luk i đumbir na kockice, staviti u tiganj da se proprži. Kad je luk staklast, dodati kašiku curry-ja i na kockice iseckana pileća prsa. Pržiti dok meso ne pobeli, zatim dodati kokosovo mleko/jogurt ili slatku pavlaku, paradajz isečen na sitne kockice, začinsko bilje, čili i so. Kuvati 10-15 minuta na laganoj vatri. Kad je kuvano, posuti korijanderom, svežim ili sušenim, svejedno je.

Uz to, služiti pirinač. A, za piće - belo vino!

Prijatno!!!!

(fotografija je by me)

4 comments:

amarilis.online је рекао...

Auu, al si ti bila vredna - pisala, kuvala, družila se sa Lazom, dobacivala sa ToMCom, ne mogu ja to sve da pratim, godine tetku stigle. Pratim ja u pauzama, pročitala i Smotuljka, nisam imala vremena da komentarišem, sad došla, kad ono novi post. Super ti je recept i ja spremam nešto slično obožavam te kombinacije začina,koji se koriste u indijskoj kuhinji. Kao Multipraktik si, svaka čast :-)

Retka Zverka је рекао...

Bravo domaćice! :)

Džunglica је рекао...

@Mamarilis, i opet hronično nemam vremena. Inače obožavam i ja eksperimentisanje sa začinima. Danas sam otkrila đumbir :) I jako je zdrava indijska kuhinja. Moram ja da piskaram kad vi nećete. Hihi, Smotuljko :D
@Zverinje, hehe, hvala sis!

Valentina је рекао...

Moram da probam, deluje yummy! :)

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger