7.11.10

Message ni na nebu ni na zemlji

Volim da snimam protokol. Ako nekad zatreba. Onda samo ctrl+ f i pretraga. Mada, koliko je to dobro? Koliko je smisleno imati nekoliko godina dopisivanja snimljeno? Bolest! Koji će mi to?

Htela sam da kažem kako sam se jednom prilikom napila ko zvečka, i odlučila tadašnjem aktuelnom da napišem par reči, da, tako našikana. Život je izgledao prolazan, jednostavan, nekako drugačiji, prihvatljiviji. Vratila se iz izlaska, sa ne znam koliko promila alkohola u krvi, ali dovoljno da sam mogla da kuckam. Na tastaturi. I započela pismo u wordu. Nekoliko redova.

"Dragi moj, tako stvari stoje, mislim da je vreme došlo da ti kažem šta osećam...blabla....ti si takav, ja sam ovakva, komplikovani smo oboje....blabla, sećaš se onda kad si....a ja se naljutila na tebe....blabla, terali inat, svirali kurcu....blabla. Ipak, sve je to ništa, moja osećanja prema tebi....blabla, znam da i ti isto osećaš, ajde da se više ne pretvaramo...blablabla...ili da se razjebavamo...blabla, znam da ćemo opet da se spojimo, mi smo isti...blabla..."

Copy paste na skype, send u offline-statusu. Taman kad se ujutro probudim, uključim računar i skype biće poslato. Otišla sam da spavam, ostavila message u pending statusu, jer sam, eto odlučila da skotu pošaljem to, odlučila onako natopljena i bila sigurna u to. Ne kažu džaba: "Šta trezan misli, pijan govori" ili udara po tastaturi, isto mu se vata.

Probudila se, uključila komp i tada se setila svoje akcije od sinoć i svoje poruke koja stoji ko čardak ni na nebu ni na zemlji. Jebote lebac! Čupaj kabl, čupaj dovod iz struje. Isključuj w-less. Status offline. Umrla sam. Ne, pao mi sistem. Hard se sjebao. Biću doživotno offline. Kako sad da se pojavim online? Odlučila sam, napraviću drugi nalog, hakeri mi ušli u sistem.

Kopaj, kopaj...po guglu: How to delete pending skype message? How, pička mu materina? Smirujem se, polagano tražim po netu, po forumu. Ima opcija. Hvala ocu. Ali opcija povlači brisanje historija, protokola, slika, kuraca palaca. Brisanje mog života zadnjih par godina, svega. Ulazim u neke sistemske fajlove i tražim ko jazavac, njuškam, skype msg, ne kontam najbolje, brišem sve.
D e l e t e d.
Restart. Ulazim u svoj nalog. Bistra voda i vedro nebo, bez oblačaka. Gledam u protokol, nema. Nema ništa. Sve je mirno i tiho. Relax.
Idemo dalje...

13 comments:

Valentina је рекао...

U jbt, čupavo! :) Imala sam i ja takve ispade...i umalo da ti ispričam, ali ipak je ovo javno mesto, a ja preterujem sa razotkrivanjem u poslednje vreme :)

amarilis.online је рекао...

Bogami, zvuči prilično napeto, mada s druge strane ne vidim u čemu je frka. Kakav je to dasa (svaka čast, ne bih da vređam) ali zar ne može da prihvati da postoje slabosti i kod njgove drage. Evo pogledah ponovo post i vidim da je bivši. Bolje da si ti to poslala :-)

Unknown је рекао...

:D

Znaš, i ja sam mnooogo pametan kad se naroljam. I, interesantno, otprilike imam ista razmišljanja kao i ti :D

Džunglica је рекао...

@Valentina, ispričaj što da ne, smo rekli blog closed, only for girls :)
@ljiljo, nikakav dasa, preslab, jesam i poslala sam ga - dođavola!
@Milko, isti smo zar ne? >:)

D. је рекао...

Ovo me podseca na mene kad, potpuno trezna, otkucam nesto na msn-u i panicno kliknem "Enter" da se ne predomislim, vratim u stanje kukavice i ne posaljem ono sto zelim da kazem.

ТоМЦаа је рекао...

Ах, то су била времена... =)

Džunglica је рекао...

@D. ti si hrabra, posle kliktanja nema kajanja :D! Dobro došla u moj mali raj :)
@Tmc, sad više nisu, šta? :)

Natasha Bee је рекао...

Heheh, strava! Ja bih greškom obrisala verovatno neki jako bitan sistemski fajl pa bih morala da zovem nekog da mi ruši Windows... :D

- је рекао...

Аууу, контам ситуацију. :) Сличне зајебанције сам имао и ја на скајпу. Само што... овај... знаш... скајп чува поруке на серверу, иако их обришеш... :D

ТоМЦаа је рекао...

Нису, сада не памтим више ништа... А имао сам позамашну меморију заузету логовима свакаквих четова :) То би било као да снимаш све што ти се дешава у животу...

И да, брзоплетост ме некад сјебе, али не повлачим своје поруке. Никада :)

Džunglica је рекао...

@Natasha,a, ne, posle sam skontala kako brišeš samo jedan deo, pa mi bi žao protokola, s druge strane, koji će mi? Windows rušiti može svako, ali dizati ga? ;)
@NindžO, da-da sad ti mene oćeš, sve sam ja to proverila...Nije ionako bitno više. Blokiran je. ;)
@Tmc, svaka čast na hrabrosti, ja ih povlačim. Valjda sam naučila kontrolisati impulse, inače bi bilo uvek svašta :D A ovo za snimanje, jok, ne više, samo slike.

Natasha Bee је рекао...

Nisam dosada imala problema sa dizanjem... :D

Džunglica је рекао...

Ne ni ja :D Hahaha, uglavnom su uvek uspeli da ga pokrenu :D

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger